|
کدخبر: 297291

کار سخت ۴ پرسپولیسی برای جلب توجه ژنرال

۴ ستاره تیم پرسپولیس، کار بسیار سختی برای بازگشت به تیم ملی ایران و جلب نظر امیر قلعه نویی دارند.

فوتبال کار سخت ۴ پرسپولیسی برای جلب توجه ژنرال

پرسپولیس همه جام های ممکن را در فصل قبل برد و هواداران این تیم فصل رویایی را سپری کردند. در اردوی جدید تیم ملی برای تورنمنت کافا ۴ بازیکن از پرسپولیس به نام های بیرانوند، امیری، پورعلی گنجی و ترابی حضور دارند. این بازیکنان درحالی به اردوی تیم ملی فراخوانده شدند که خیلی ها پیشبینی می کردند نفرات بیشتری از پرسپولیس به تیم ملی دعوت شوند. با وجود درخشش اکثر بازیکنان پرسپولیس در بازی های آخر فصل که منجر به قهرمانی های این تیم شد، قلعه نویی ترجیح داد فقط ۴ بازیکن از پرسپولیس را دعوت کند.

به گفته کارشناسان نفراتی چون میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی و دانیال اسماعیلی فر هم می توانستند با توجه به عملکرد بسیار خوبشان در تیم ملی حضور داشته باشند ولی تصمیم کادرفنی تیم ملی چیز دیگری بود. نگاهی به لیست تیم ملی در اردوی قبلی و اردوی فعلی نشان می دهد که قلعه نویی به دنبال چه بازیکنانی است و بعید است از بین نفرات مشترک در این دو اردو خیلی شاهد تغییرات باشیم.

هرچند هنوز چند ماه تا شروع جام ملت های آسیا باقی مانده و بازیکنانی که دعوت نشدند فرصت حضور دوباره در تیم ملی را دارند،ولی کار آن ها برای بازگشت بسیار سخت است. این ۴ ستاره پرسپولیس به طور حتم با توجه به عملکردشان مدعی حضور در تیم ملی هستند ولی آنطور که مشخص است شانس زیادی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی در جام ملت های آسیا نخواهند داشت.

با این حال این ۴ ستاره پرسپولیس که فصل موفقی را به همراه تیمشان پشت سر گذاشتند، امیدوارند با ادامه این درخشش در فصل آینده و ارائه نمایش های خوب در ترکیب پرسپولیس بتوانند نظر قلعه نویی را برای حضور مجدد در تیم ملی جلب کنند.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها