|
کدخبر: 305557

فوق ستاره قرمزها رفتنی شد؟

یورگن کلوپ از مدیران لیورپول خواست تا با حضور محمد صلاح در عربستان مخالفت کنند.

فوتبال فوق ستاره قرمزها رفتنی شد؟

گزارش های مطبوعاتی انگلیس امروز یکشنبه حکایت از اتفاقات جدیدی در خصوص انتقال محمد صلاح بازیکن ملی پوش لیورپول به تیم الاتحاد جده عربستان سعودی در فصل نقل و انتقالات تابستانی جاری داشت.

روزنامه انگلیسی میرور اعلام کرد که باشگاه الاتحاد عربستان برای جذب محمد صلاح در فصل نقل و انتقالات تابستانی جاری پیشنهادی ۲۳۰ میلیون یورویی(۱۲تریلیارد و ۶۵۰ میلیارد تومان) به لیورپول ارائه خواهد کرد.

این روزنامه انگلیسی افزود: یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول امیدوار است که مدیران لیورپول پیشنهاد الاتحاد را رد کنند، اما او مطمئن است که صلاح در تابستان ۲۰۲۴ به عربستان خواهد رفت.

این روزنامه انگلیسی در پایان خاطرنشان کرد: مذاکرات بین باشگاه الاتحاد و لیورپول ممکن است در ساعات آینده شاهد اتفاقات جدیدی باشد.

قرار است تیم لیورپول امروز یکشنبه در چهارمین هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف استون ویلا برود و محمد صلاح در ترکیب تیم لیورپول حاضر خواهد بود.

عبدالله الخوقر، خبرنگار عربستانی از تکمیل قرارداد محمد صلاح، ستاره لیورپول و کاپیتان تیم ملی مقر در فصل نقل و انتقالات تابستانی جاری و پیوستن به تیم اتحاد جده خبر داد.

عبدالله الخوقر، به شبکه "الریاضیه" عربستان گفت: محمد صلاح فردا با باشگاهش لیورپول خداحافظی می‌کند و به جده خواهد آمد و سرخیو راموس، مدافع سابق پاری سن ژرمن اسپانیایی را همراهی می کند.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها