|
کدخبر: 292079

نقشه همسر سابق دنی آلوز برای نجات او

وکیل دنی آلوز به راهکاری جدید برای خروج او از زندان بارسلونا و حبس خانگی پیدا کرده و آن هم مستقر شدن همسر سابق این بازیکن همراه دو فرزندشان در شهر بارسلوناست.

فوتبال نقشه همسر سابق دنی آلوز برای نجات او

دنی آلوز بیشتر از دو ماه پیش به اتهام تجاوز جنسی بازداشت شده و در زندانی در شهر بارسلونا حبس شده است. او اما این اتهام را رد می‌کند. کریستوبال مارتِی، وکیل این بازیکن، درخواست آزادی مشروط او را که از تاریخ ۲۰ ژانویه در بازداشت بوده به دادگاه ارائه کرده و امیدوار است که با این درخواست موافقت شود.

آلوز روز گذشته برای پنجمین بار مقابل قاضی قرار گرفت و از خود دفاع کرد. او معتقد است به اندازه کافی در زندان برایانز ۲ حبس بوده و استحقاق این را دارد که در خانه اش در بارسلونا ادامه حبس خود را پشت سر بگذارد ولی طبق ادعای لاونگواردیا، جدایی جوانا سانز، همسر او، این کار را دشوار کرده است.

طبق این گزارش، دینورا، همسر سابق دنی آلوز، همراه دو فرزندشان از برزیل به بارسلونا رفته و قصد دارد تا زمان حل شدن مشکل آلوز در همین شهر مستقر شود. وکیل آلوز نیز قصد دارد به این طریق دادگاه را مجاب کند تا به آزادی موقت آلوز از زندان و حبس خانگی او رای بدهد. برای این مهم حتما نیاز است تا خانواده آلوز در شهر بارسلونا مستقر باشند و همسر سابق او که مدیر برنامه های فوتبالی او نیز محسوب می شود، قصد دارد در این راه کمک کند. باید دید قاضی با این درخواست موافقت خواهد کرد یا خیر.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها