|
کدخبر: 301973

استرس چند بازیکن از تصمیم یحیی

یحیی گل محمدی برای جذب یک بازیکن مجبور است که دست به اقدامی بزند که خیلی با آن را حت نخواهد بود.

فوتبال استرس چند بازیکن از تصمیم یحیی

باشگاه پرسپولیس به خواسته یحیی گل‌محمدی سخت پیگیر این بود که حداقل یک سهمیه به لیست بزرگسالان باشگاه‌های لیگ برتری اضافه شود تا بتوانند مهاجم خارجی جذب کنند. در همین راستا نیز درویش اوایل هفته گذشته به سازمان لیگ و مهدی تاج نامه‌های جداگانه زد که حداقل تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان بتوانند سه بازیکن بزرگسال بیشتر به خدمت بگیرند یا حداقل قانون سهمیه زیر ۲۵ سال مجدد در آیین‌نامه نقل‌وانتقالات اعمال شود که درنهایت با این خواسته موافقت نشد. حتی صحبت‌های شفاهی روز یکشنبه درویش با تاج تاثیرگذار نبود.

در چنین شرایطی پرسپولیس یا باید قید جذب مهاجم خارجی را بزند یا اینکه به فکر خارج کردن نام بازیکنی از لیست باشد. درویش هم مخالف این است که بازیکنی را در آستانه شروع لیگ به یکباره از لیست باشگاه کنار بگذارد و هم اینکه نمی‌خواهد مجدد بازیکن خارجی به‌خدمت بگیرد که مثل لوکادیا و پریرا برای باشگاه‌شان دردسر ایجاد کنند. او همچنین اعتقاد دارد برای جذب بازیکن خارجی باید سقف باشگاه رعایت شده و در این صورت بیشتر از ۴۰۰ یا ۵۰۰ هزار دلار نمی‌توانند برای مهاجم خارجی هزینه کنند. از طرفی با این مبلغ هم باید بازیکنی در سطح پریرا جذب کرده تا فقط نیمکت را اشغال کند.

در جلسه اخیر درویش و یحیی، مدیرعامل پرسپولیس این نکات را به سرمربی تیمش گوشزد کرد اما یحیی هم دلایل فنی خودش را برای جذب مهاجم عنوان کرد. پیش از این هم در خبرها داشتیم که شهاب زاهدی و مهدی عبدی نتوانسته‌ اند خیال یحیی را بابت داشتن مهاجم شش‌دانگ راحت کنند و او همچنان اصرار به جذب مهاجم نوک دارد. با این تفاسیر سرمربی پرسپولیس چاره‌ای جز خارج کردن نام بازیکن از لیست تیمش ندارد. مساله‌ای که استرس عجیبی را در بین چند بازیکن پرسپولیس به‌وجود آورده است.

طبیعی است که هیچ بازیکنی در پرسپولیس دوست ندارد بعد از پشت‌سر گذاشتن تمرینات سخت بدنسازی و در آستانه شروع لیگ به یکباره در لیست خروج تیم قرار بگیرد. به‌نظر می‌آید در شرایط فعلی این قرعه به نام یکی از بین فرشاد فرجی، وحدت هنانوف، سینا اسدبیگی و امید عالیشاه خواهد افتاد.

منبع: فرهیختگان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها