|
کدخبر: 301822

تصمیم سخت یحیی در یک پست

زوج شهاب زاهدی در خط حمله پرسپولیس از بین سه بازیکن انتخاب خواهد شد.

فوتبال تصمیم سخت یحیی در یک پست

فصل جدید لیگ برتر درحالی از روز پنجشنبه همین هفته شروع خواهد شد که پرسپولیس به عنوان قهرمان فصل قبل هنوز تیمش کامل نیست و یحیی گل‌محمدی در چند پست احساس نیاز می‌کند. بزرگ‌ترین ضعف قرمزها مربوط به خط حمله است. پرسپولیس در نقل و انتقالات عیسی آل‌کثیر، لئاندرو پریرا و شیخ دیاباته را از دست داد و فقط موفق به جذب شهاب زاهدی در خط حمله شد. با توجه به سیستم بازی پرسپولیس حضور زاهدی در ترکیب اصلی این تیم حتمی است ولی یحیی برای انتخاب زوج شهاب دچار چالش است.

گزینه اول یحیی وحید امیری است که همواره نشان داده در خط حمله چه کیفیت بالایی دارد. خود یحیی هم دوست دارد از وحید در خط حمله استفاده کند و با زوج امیری و زاهدی وارد مسابقات شود. با این حال عدم آمادگی صددرصدی علی نعمتی برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس به عنوان مدافع چپ، شاید باعث شود تا گل‌محمدی برخلاف میل باطنی اش از امیری حداقل برای بازی ابتدایی لیگ مقابل آلومینیوم در پست مدافع چپ استفاده کند.

در این صورت یحیی به سراغ گزینه دوم خود خواهد رفت و مهدی عبدی در خط حمله به کار گرفته خواهد شد. دیگر گزینه سرمربی پرسپولیس هم محمد عمری جوان است که در فصل قبل پدیده این تیم بود و عملکرد بسیار خوبی داشت.

عمری توانایی بازی در خط حمله را دارد و می‌تواند گزینه مناسبی برای حضور در ترکیب اصلی باشد. با این حال گزینه اول یحیی وحید امیری است و در صورتیکه تصمیم بر نیمکت نشین شدن نعمتی شود، وحید به سمت چپ خط دفاعی خواهد رفت و یک بازیکن از بین عمری و عبدی در کنار زاهدی به عنوان مهاجمان اصلی پرسپولیس به کار گرفته خواهند شد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها