|
کدخبر: 301964

دست رد یحیی به ستاره استقلال

یحیی گل‌محمدی تا همین دو سال پیش همواره سجاد شهباززاده را در صدر لیست خرید خود می گذاشت.

فوتبال دست رد یحیی به ستاره استقلال

سجاد شهباززاده که در زمان پیوستن به استقلال به دلیل تمایل پرسپولیس به جذب این بازیکن بمب نقل و انتقالات لقب گرفت در لیست مازاد سرمربی جدید قرارگرفت و با توافق از تیم نکونام جدا شد.

سجاد شهباززاده مهاجم اسبق سپاهان که با این تیم به عنوان آقای گلی لیگ دست یافته بود، در ادامه بار دیگر به جمع آبی‌پوشان بازگشت و زیر نظر ریکاردو ساپینتو کار را دنبال کرد. شهباززاده اما زیر نظر این مربی پرتغالی نتوانست به خواسته خود در بازگشت به جمع استقلالی‌ها دست یابد و در نهایت در پایان فصل مجبور به ترک این تیم شد.

در شرایطی که جدایی شهباززاده از جمع استقلالی‌ها قطعی شده بود و این بازیکن در تمرینات این تیم نیز حضور نداشت، او امروز رسما با مدیران تیم برای جدایی از جمع آبی‌پوشان به توافق دست یافت. مهاجم شماره ۱۰ استقلال با مس رفسنجان به توافق نهایی رسید و با این تیم قرارداد بست تا در تیم ساکت الهامی فصل جدید را سپری کند.

شهباززاده-استقلال

در همین ارتباط شنیدیم سجاد شهباززاده به یحیی گل‌محمدی نیز پیشنهاد شد اما سرمربی پرسپولیس قبول نکرد. هرچند خود سجاد شهباززاده در اوج به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ منفی داده بود و حالا در این سن و سال بعید بود روبروی هواداران استقلال قرار بگیرد. شاید این پیشنهاد به نوعی برای رسیدن به مقاصد دیگر بوده باشد اما...

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها