|
کدخبر: 298416

دست رد یحیی به جذب شاه ماهی

به تازگی پیشنهاد بازگشت احسان پهلوان به پرسپولیس به یحیی گل محمدی ارائه شده اما سرمربی قرمزها علاقه‌ای به این موضوع نشان نداده است.

فوتبال دست رد یحیی به جذب شاه ماهی

در لیگ بیست و یکم احسان پهلوان یکی از بازیکنان مورد علاقه و کلیدی یحیی گل محمدی در تیم پرسپولیس به شمار می‌رفت. بر همین اساس قبل از اتمام آن دوره از رقابت‌ها و حوالی اردیبهشت ماه سال گذشته، سرمربی پرسپولیس از رضا درویش مدیرعامل باشگاه خواسته بود که هر چه زودتر قرارداد احسان پهلوان هافبک شماره ۱۴ این تیم را تمدید کند.

قرارداد احسان پهلوان در پایان لیگ بیست و یکم با پرسپولیس به اتمام می‌رسید و یحیی گل محمدی قصد داشت با تمدید این قرارداد هافبک اصلی و فیکس خودش را با روحیه ای بالاتر و انگیزه‌ای بیشتر برای بازی با پیکان و دیدارهای باقی مانده از لیگ بیست و یکم آماده کند.

جالب آن که خود احسان پهلوان نیز مشکلی با تمدید قراردادش با پرسپولیس نداشت و اعلام کرده بود حاضر است این کار را انجام دهد اما ناگهان به سمت جنوب پیچید! احسان پهلوان هافبک تیم پرسپولیس که دو فصل در این تیم عملکرد خوب و مثبتی را از خود نشان داده بود، با عقد قراردادی دو ساله راهی فولاد خوزستان شد.

پهلوان-پرسپولیس

البته با توجه به پیوستن سعید صادقی به پرسپولیس جدایی پهلوان قابل پیش بینی به نظر می‌رسید و او تصمیم گرفت به جمع شاگردان جواد نکونام در فولاد اضافه شود اما یحیی گل محمدی آن جدایی را فراموش نکرده است.

سرمربی موفق پرسپولیس که از دوران ذوب آهن خاطرات بسیار خوبی از همکاری با احسان پهلوان دارد حالا هیچ علاقه‌ای به خرید این بازیکن مشهدی نشان نمی‌دهد. این در حالی است که شایعات حکایت از علاقه جواد نکونام به خرید احسان پهلوان دارد اما این موضوع نیز ظاهرا فقط در حد شایعه باقی مانده است!

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها