|
کدخبر: 297820

اختصاصی گسترش نیوز؛

پدیده جذاب لیگ در راه پرسپولیس

مدافع عنوان قهرمانی این روزها به دنبال تقویت ترکیب خود برای حضور پرقدرت در فصل جدید و به ویژه در لیگ قهرمانان آسیا است. با توجه به ادعای یحیی، پرسپولیس برای سه پست در روزهای آینده اقدام خواهد کرد. گفته می شود که یکی از اصلی ترین گزینه های قهرمان لیگ برتر، مدافع جوان تیم پیکان است.

ورزش پدیده جذاب لیگ در راه پرسپولیس

مدافع عنوان قهرمانی این روزها به دنبال تقویت ترکیب خود برای حضور پرقدرت در فصل جدید و به ویژه در لیگ قهرمانان آسیا است. به باور اکثر کارشناسان فوتبال، پرسپولیس طی فصل گذشته یکی از اسکوادهای مطلوب و قدرتمند را در میان تیم های لیگ برتر داشت.

از درون دروازه تا نوک خط حمله بازیکنان باکیفیت و باتجربه ای در ترکیب قرمزهای پایتخت دیده می شد. البته برخی پست ها نیازمند ترمیم است و این مسئله بر کسی پوشیده نیست. یحیی گل محمدی نیز در آخرین مصاحبه خود نسبت به این مطلب موضع گیری کرد. سکان دار سرخپوشان تهرانی در این راستا گفت: «از یک هفته قبل لیست بازیکنانی که باید قراردادشان تمدید شود را در اختیار باشگاه قرار داده‌ام اما متاسفانه باشگاه هنوز کاری انجام نداده است و قرارداد هیچ بازیکنی تمدید نشده است.»

او ادامه داد: « روز یک‌شنبه نام سه بازیکن، شامل یک مدافع، یک هافبک و یک مهاجم را در اختیار باشگاه قرار دادم تا باشگاه اقدامات لازم برای مذاکره و جذب آنان را انجام دهد. طبق برنامه‌ریزی که انجام دادیم، از ۵ تیر تمرینات ما شروع خواهد شد و از باشگاه خواسته‌ام یک اردوی ۱۰ روزه هم از ۲۰ تیر در ترکیه داشته باشیم.»

فلاح-پیکان

با توجه به ادعای یحیی، پرسپولیس برای سه پست در روزهای آینده اقدام خواهد کرد. گفته می شود که یکی از اصلی ترین گزینه های قهرمان لیگ برتر، مدافع جوان تیم پیکان است. این مدافع ۲۲ ساله به شدت مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار داشته و احتمالا در روزهای آتی پیشنهاد رسمی برای این بازیکن آینده دار ارسال خواه شد. یحیی گل محمدی از جمله تحسین کنندگان فلاح محسوب شده و شنیده ها از آن حکایت دارد که نام این مدافع را در صدر لیست خود قرار داده است.

فلاح چند پیشنهاد دیگر از سایر مدعیان هم دارد و حالا باید صبر کرد و دید که این ستاره خوش آتیه، چه تصمیمی برای آینده خود خواهد گرفت. آیا او سرانجام سرخ پوش خواهد شد یا راهی تیم دیگری می شود؟

  • ناشناس ارسالی در

    امسال فلاح جوان تنها تیمی که میتواند نردبان ترقیشتن باشد پرسپولیس است طارمی علی دایی ازتیم پرسپولیس به باشگاههای جهان راه یافتند

  • احمد ارسالی در

    پیاده شو تا باهم بریم هرموقع طالبان و حشدالشعبی و حماس قهرمان آسیا شد لنگ هم میشود تیم ملی هم بنام لنگ بره آسیا هیچکس روش حساب نمیکند مثل مالدیو پاکستان و افغانستان ،که در جام ملتها هیچکس روش حساب نمیکند

    • قرمز ته ارسالی در

      کیسه کش زااااااااااااارت

  • یزدان ارسالی در

    کنعانی رو بیارن بهتره این تو بازی تیم مل ی گند زد

  • لنگ دوست ارسالی در

    این قدر برلی هم کرکری نخونید قهرمانی لیگ بستگی به دست های پشت پرده دارد

  • محمدرضا ارسالی در

    چقدرچرکیدشماکیسه کشای بدبخت،یه چیز میگم تاابدبسوزید،برای شمابدبختاهمین بس که رفت یددسته سه رو دیدیدوبرگشتیدولی جاتون توغا ره،لطفاخفه شید وهنرنماییه سرورتون رو ازغ ارنظاره گرباشید

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها