|
کدخبر: 301745

سرنوشت نیمار در انتظار این ستاره!

عثمان دمبله، ستاره فرانسوی، این فرصت را دارد که در این تابستان از این باشگاه جدا شود و به پاری سن ژرمن بپیوندد.

فوتبال سرنوشت نیمار در انتظار این ستاره!

نیمار در تور پیش فصل بارسلونا در آمریکا در سال ۲۰۱۷ حضور داشت اما فصل را به همراه این تیم شروع نکرد.

پاری سن ژرمن مبلغ بند فسخ این بازیکن را پرداخت و او را به پارک دو پرنس برد. حالا پنج سال از آن اتفاق گذشته و به نظر می‌رسد که تاریخ بار دیگر در حال تکرار است. این بار دمبله مدنظر پی اس جی است و بارسا در انتظار تصمیم این بازیکن فرانسوی است.

این ستاره بارسا شب گذشته نمایش خوبی در دالاس در جریان دیدار دوستانه برابر رئال مادرید داشت و گل اول تیمش را هم به ثمر رساند تا نقش مهمی در پیروزی بارسا ایفا کرده باشد.

ژاوی پس از پایان بازی گفت که به دمبله باور و اعتماد دارد اما احتمال جدایی او را هم به صورت کامل رد نکرد. سرمربی بارسا تاکید کرد که این بازیکن در تیمش خوشحال است اما کنترل بازار نقل و انتقالات در دست آنها نیست و اتفاقات بسیاری ممکن است تا بسته شدن پنجره تابستانی رخ دهد.

چیزی که روشن است این است که مدیران بارسا معتقد هستند که دمبله قصد دارد به حضور در این تیم ادامه دهد اما این تصمیم ممکن است تغییر کند. مذاکرات برای تمدید قرارداد او که در تابستان ۲۰۲۴ به پایان خواهد رسید به نتیجه نرسیده است.

بند فسخی در قرارداد دمبله وجود دارد که ارزش آن تا ۳۱ جولای ۵۰ میلیون یورو است که نیمی از آن هم به این بازیکن خواهد رسید، این مبلغ از اول آگوست ۱۰۰ میلیون یورو خواهد شد و این باعث شده که این دو روز برای پی اس جی بسیار مهم باشد.

بسیاری از بازیکنان بارسا هم پس از پایان شب گذشته از دمبله خواستند که به حضورش در بارسلونا ادامه دهد. هنوز فرصت زیادی تا پایان پنجره تابستانی باقی مانده است اما همه از همین حالا منتظر تصمیم نهایی دمبله برای پیوستن به پی اس جی یا ماندن در این تیم هستند.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها