|
کدخبر: 300518

ستاره شاکی استقلال در راه پرسپولیس

این روزها یحیی گل‌محمدی به دنبال پیدا کردن یک دروازه‌بان مناسب به عنوان ذخیره علیرضا بیرانوند است.

فوتبال ستاره شاکی استقلال در راه پرسپولیس

با نظر جواد نکونام، علیرضا رضایی دروازه‌بان استقلال از این تیم جدا شد. علیرضا رضایی در بازی دوستانه استقلال برابر هوادار غایب بود تا شایعه جدایی او قوت بگیرد. با توجه به تمدید قرارداد حسین حسینی با استقلال عملا آبی پوشان نمی‌توانند دو گلر بزرگسال در لیست خود داشته باشند تا عملا حضور رضایی در جمع آبی پوشان برای فصل آینده منتفی شود.

حالا خبر می‌رسد علیرضا رضایی به یحیی گل‌محمدی معرفی شده است اما سرمربی پرسپولیس به دنبال گلری است که سهمیه بزرگسالانش را پُر نکند. گزینه مورد نظر سرمربی پرسپولیس، محمدرضا خالدآبادی بود اما شرط فیکس بازی کردن گلر تیم ملی امید، حسابی یحیی گل‌محمدی را عصبانی و از این کار منصرف کرد.

علیرضا رضایی نیز در حال حاضر جزو سهمیه بزرگسال محسوب شده و به همین خاطر یحیی گل‌محمدی هنوز پاسخی به این پیشنهاد نداده است.

علیرضا-رضایی

در همین ارتباط اخباری درباره حضور یک دروازه‌بان برزیلی ۲۰ ساله در پرسپولیس مطرح شد که پیگیری‌ها نشان می‌دهد این دروازه‌بان اصلاً شرایط حضور در لیگ ایران را ندارد. ناتان رودریگز دسالس دروازه‌بان ۲۰ ساله تیم پالمیراس برزیل است که شایعاتی پیرامون علاقه ولسلی ننکا به حضور او در پرسپولیس مطرح شده بود، اما این دروازه‌بان تاکنون در هیچ مسابقه‌ای در سری A و B بازی نکرده است و طبق قانون نمی‌تواند در لیگ ایران بازی کند.

منبع: خبر ورزشی
  • اسدی هستم ارسالی در

    رضایی اصلا خوب نبود همون بهتر که گورشو گ م کنه بره

  • رضا ارسالی در

    چرا چرند مینویسی اگه بزرگسال میخاست گوهر ی بود وخارجی هم اگه بیاره بیرون بشینه سا ل بعد یه سهمیه کم میشه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها