|
کدخبر: 299952

لژیونر پرسپولیسی در تور استقلال

استقلال اگر چه در نقل و انتقالات و در جذب بازیکن تا به این جای کار موفق نبوده است اما اخبار جنجالی نقل و انتقالات مربوط به این باشگاه بوده است.

فوتبال لژیونر پرسپولیسی در تور استقلال

باشگاه استقلال بعد از اینکه علیرضا بیرانوند قرارداد خود را با تیم پرسپولیس فسخ کرد، با این بازیکن پای میز مذاکره نشست و به توافقاتی دست یافت. نکته جالب اینکه جواد نکونام هم مستقیما با بیرانوند صحبت کرد اما این دروازه بان در نهایت با پرسپولیس به مدت دو فصل دیگر به توافق رسید.

با این وجود به نظر می رسد، باشگاه استقلال یک بار دیگر به خاطر بازیکنی از خانواده تیم پرسپولیس مورد توجه رسانه ها  قرار گیرد. استقلال در خط دروازه هنوز موفق نشده دروازه بان مورد علاقه خود را جذب کند. اگر چه بازگشت سیدحسین حسینی مورد بحث قرار گرفته اما شاید باشگاه در این باره تجدیدنظر کند. ممکن است باشگاه استقلال این بار برای مذاکره با دروازه بان مورد نظرش، سراغ امیر عابدزاده برود. دروازه بانی که در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ حتی به مرد شماره یک تیم ملی تبدیل شد و چند سال هم در لیگ های پرتغال و  اسپانیا بازی کرده است.

بعد از اینکه بیرانوند قرارداد خود را با تیم پرسپولیس فسخ کرد، احمدرضا عابدزاده با انتشار تصویری از فرزندش امیر نوشت پسر پرسپولیس. حالا مشخص نیست اگر استقلال به صورت جدی نسبت به جذب امیر عابدزاده اقدام کند آیا احمدرضا به او اجازه حضور در جمع آبی ها را خواهد یا خیر!

منبع: خبر ورزشی
  • سجاد ارسالی در

    کیسهکشای حقیر بدون ستاره...خاک ت سرتون که براتقویت تیمتون فقط وفقط بدنبال بازیکنان پرسپولیس هستین...الانم خودتون بفهمسد که هیچ گوهی نبودین ونیستین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها