|
کدخبر: 300233

نورچشمی مجیدی در تور استقلال

یکی از اولین ماموریت‌های علی خطیر در سمت مدیرعاملی استقلال باید به راضی کردن آرتور کوین یامگا اختصاص یابد.

فوتبال نورچشمی مجیدی در تور استقلال

ستاره فرانسوی استقلال که در تمرینات این تیم حضور دارد و کار خود را زیر نظر جواد نکونام در تمرینات پیش فصل آبی‌پوشان پیش می‌برد، از وضعیت مالی باشگاه و عدم تسویه‌حساب با خود ناراضی است؛ چراکه برخی رسانه‌ها دقیقا یک هفته پیش مدعی شدند این بازیکن یعنی آرتور کوین یامگا چند روز قبل‌تر به باشگاه استقلال نوتیس ارسال کرده و طی آن خواهان پرداخت مطالباتش شده است.

شنیده می‌شود یامگا از فصل گذشته مبلغ ۶۰ هزار دلار طلب دارد و پیش‌پرداخت او برای فصل جدید ۱۰۰ هزار دلار است. به همین خاطر این بازیکن خارجی با ارسال نامه هشدار به باشگاه خواهان آن شده که ظرف ۱۵ روز مبلغ ۱۶۰ هزار دلار را دریافت کند که براساس اطلاعات رسیده این مهلت دو تا سه روز دیگر به پایان می‌رسد.

بر همین اساس و با انتخاب علی خطیر به‌عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال این بحث نیز مطرح شد که حالا یکی از اولین ماموریت‌های این چهره در سمت مدیرعاملی استقلال باید به راضی کردن یامگا اختصاص یابد.

یامگا که بعد از مصدومیت از ناحیه همسترینگ امروز دوباره به‌عنوان یکی از بازیکنان آماده استقلال در تمرینات این تیم حضور دارد از آن دسته بازیکنانی به شمار می‌رود که نکونام برای فصل جدید روی او حساب زیادی باز کرده، این در شرایطی هست که مبلغ مطالبات یامگا حدود ۸ میلیارد تومان می‌شود که در شرایط سخت فعلی در باشگاه استقلال، تامین این مبلغ به همراه پیش‌پرداختی سایر بازیکنان دشواری‌های زیادی را برای مدیران استقلال ایجاد کرده است.

با این حال طبق شنیده‌ها مدیران استقلال طی روزهای اخیر دست به کار شده و برای ختم غائله ایجادشده درصدد هستند تا هر چه سریع‌تر با تامین منابع ارزی پرداختی به بازیکن فرانسوی را در موعد مقرر انجام داده تا کوین یامگا بدون نگرانی به کار خود در استقلال ادامه بدهد ضمن اینکه حق فسخ یک‌طرفه قرارداد در پایان مهلت ارائه‌شده به باشگاه را نداشته باشد.

یامگا در دیدار اخیر تدارکاتی استقلال در برابر پیکان که پنجشنبه گذشته در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار شد یکی از بهترین‌های تیمش محسوب شده و جالب اینکه مانند دوران مربیگری مجیدی یامگا در فاز هجومی این بار در ترکیب تیم نکونام استقلال را همراهی کرد.

منبع: فرهیختگان
  • ناشناس ارسالی در

    عشق فرهاد مجیدی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها