|
کدخبر: 295652

بازگشت رفیق سیلوا به استقلال

اولین تمرین تاکتیکی استقلال برای دربی، امروز در کمپ ناصر حجازی برگزار می‌شود و نکته جالب حضور کوین یامگا در تمرین گروهی این تیم است.

فوتبال بازگشت رفیق سیلوا به استقلال

استقلال بعد از بازی روز چهارشنبه در برابر نساجی در نیمه نهایی جام حذفی پنج شنبه ریکاروی و جمعه استراحت کرد و امروز اولین جلسه تمرین تاکتیکی را برای دربی پشت سر می‌گذارد. به نظر کوین یامگا که ۴۸ ساعت پیش وارد تهران شده بود و دیروز هم به طور انفرادی در کمپ تمرین کرده بود، امروز در تمرین استقلال حاضر می‌شود تا بعد از چند هفته دوباره با همبازیانش تمرین کند.

نکته جالب اینکه مدافع راست فرانسوی استقلال در بازی با پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر از ناحیه همسترینگ مصدوم شده بود و بازی‌های استقلال را در ادامه لیگ برتر و جام حذفی از دست داد و حالا قرار است برای بازی نهایی جام حذفی بار دیگر به ترکیب تیم برگردد. قابل پیش‌بینی است شرایط او برای همراهی استقلال در بازی روز چهارشنبه مساعد باشد. او اگر شرایط همراهی تیمش در بازی نهایی جام حذفی را نداشت، به طور حتم به تهران برنمی‌گشت.

مسابقه پایانی جام حذفی چهارشنبه هفته جاری در استادیوم آزادی برگزار می‌شود و با برگزاری این بازی پرونده فصل جاری مسابقات فوتبال ایران بسته خواهد شد.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها