|
کدخبر: 299675

گربه سیاه پرسپولیس در راه استقلال

هیچ بعید نیست طی روزهای آینده یک استقلالی قدیمی دوباره به جمع نفرات یا مدیران این باشگاه برگردد.

فوتبال گربه سیاه پرسپولیس در راه استقلال

با انتخاب علی خطیر به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال، روند تکمیل کادر مدیریتی این باشگاه و عوامل اجرایی استقلال قطعا سرعت بیشتری می‌گیرد و حتما مدیرعامل تازه‌نفس افرادی را انتخاب می‌کند که در عین علاقه به استقلال و داشتن اعتبار میان طرفداران، رابطه خوبی هم با خود او داشته باشند چون طبیعی است اگر روابط میان آن‌ها مطلوب نباشد، شاهد بازدهی مناسب نخواهیم بود.

در این میان امیدرضا روانخواه بازیکن اسبق استقلال از جمله نفراتی است که رابطه بسیار گرمی با علی خطیر دارد و گروهی از افراد نزدیک به استقلال و پیشکسوتان این باشگاه معتقدند هیچ بعید نیست این پیشکسوت که سابقه گل‌زنی در دربی را هم دارد و در مقطعی کابوس پرسپولیس محسوب می‌شد دوباره به استقلال بازگردد.

امید-روانخواه

روانخواه که به خاطر مصدومیت خیلی زود از فوتبال خداحافظی کرد، در هفتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر طی هر دو دربی رفت و برگشت دروازه پرسپولیس را گشود. مسابقاتی که هر دو با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. امیدرضا روانخواه در مقطعی هم عضو کمیته فنی استقلال شده بود اما این کمیته به دلیل عدم تمایل وینفرد شفر برای شرکت در جلسات آن منحل شد.

منبع: خبر ورزشی
  • ناشناس ارسالی در

    خدا تورو نباشه آبروی هرچی لر تو بردی آخه
    این چکار یود که کردی اصلا مشلم بود که نشدنیه ¡!

  • شاهد ارسالی در

    سلام خواهشنا خبرهای خیرواقعی و دروغ را نشر ندهید نه در فضای مجازی نه در نشریات مثلا هزار جا آمده فلان بازیکن در. راه فلان تیم الکی و بدون منبع موثق پس این دروغ هست خواهشن اخبار دروغ نشر ندهید که خودتان بی آبرو و دروغگو میشوید

  • ناشناس ارسالی در

    خواهشنا از نشر اخبار دروغین در سایت های خبری مجازی دوری کنید سایت یا نشریه که بخواهد خبرش خوانده شود الکی می‌نویسد فلان بازیکن در. راه فلان تیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها