|
کدخبر: 299346

بمب پرسپولیس در آستانه انفجار

محمدحسین کنعانی زادگان در آستانه بازگشت دوباره به پرسپولیس است.

فوتبال بمب پرسپولیس در آستانه انفجار

باشگاه پرسپولیس امیدوار است طی امروز و فردا قرارداد دو ساله ای را با محمدحسین کنعانی زادگان منعقد کند.

محمدحسین کنعانی زادگان یکی از بازیکنانی بود که یحیی گل محمدی روی جذب او اصرار داشت. اصرار سرمربی سرخ ها به اندازه ای بود که حتی از میان گئورگی گولسیانی و کنعانی زادگان، او به باشگاه تاکید کرده بود ابتدا با کنعانی به توافق برسند.

در ادامه اما گل محمدی تغییر نظر داد تا مذاکره با هر دو مدافع به موازات هم پیش برود. حالا با تمدید قرارداد سرخ ها با گئورگی گولسیانی باید منتظر عقد قرارداد کنعانی هم بود.

داستان از این قرار است که مذاکرات باشگاه با کنعانی از ۱۵ روز قبل آغاز شد. کنعانی که پیشنهاد مالی بالایی از تیم های تراکتور، فولاد و سپاهان داشت و گویا در تیررس استقلالی ها هم بود، به هیچکدام از این پیشنهادها جواب مثبت نداد اما رقم پیشنهادی ابتدایی او برای پرسپولیس بالا بود.

ایجنت کنعانی ابتدا با پیشنهاد ۳۵ میلیاردی پا به جلسه با درویش گذاشت اما پس از هفته ها مذاکره این رقم حالا بسیار نزدیک به پیشنهاد مالی باشگاه پرسپولیس شده است. سقف قرارداد ۱۵ میلیاردی و حالا شنیده می شود که اختلاف به ۲ - ۳ میلیارد رسیده است.

از این رو باشگاه پرسپولیس بسیار امیدوار است با رفع این اختلاف مالی، محمدحسین کنعانی زادگان برای سومین بار به پرسپولیس بازگشته و پیراهن سرخ این تیم را به تن کند.

با جذب کنعانی زادگان، یحیی گل محمدی ۴ مدافع ملی پوش را در اختیار خواهد داشت که بازی دادن به هرکدام از آن ها به دردسر شیرین سرمربی سرخ ها تبدیل خواهد شد. از پورعلی گنجی و کنعانی زادگان گرفته تا هنانوف و گولسیانی. به این ۴ نفر فرشاد فرجی و علی نعمتی را هم باید اضافه کرد که هر دو پست تخصصی شان دفاع وسط است اما در پرسپولیس در پست های دیگر بازی می کنند.

به هر روی باید منتظر بود و دید درنهایت کنعانی زادگان چه زمانی قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس به ثبت رسانده و در تمرینات حضور پیدا می کند.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها