|
کدخبر: 277809

آماده باش به ۲ پرسپولیسی برای بازگشت به تیم ملی

رئیس فدراسیون فوتبال به کارلوس کی روش قول داد دو بازیکن تیم ملی به تمرینات بازگردند.

فوتبال آماده باش به ۲ پرسپولیسی برای بازگشت به تیم ملی

۳ روز قبل باشگاه الاهلی قطر با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال، درخواستی مبنی بر بازگشت حسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده داشت و این اتفاق در نهایت رخ داد و از روز یکشنبه این دو مدافع در تمرینات تیم ملی شرکت نکردند.

با این حال خبر فوق صبح امروز از زبان کارلوس کی‌روش شنیده شد تا یکی از اتفاق جالب توجه برای تیم ملی رخ داده باشد. مخصوصا حالا که لیگ قطر به طور کامل تعطیل است و فراخواندن دو مدافع ملی‌پوش ایرانی از سوی باشگاه الاهلی جای تعجب و سوالات فراوانی دارد.

چنین اتفاقی در صورتی رخ داده است که حدود سه هفته قبل مهدی محمدنبی به عنوان رئیس کمیته تیم‌های ملی و البته نایب رئیس فدراسیون فوتبال همراه با کارلوس کی‌روش به دوحه سفر کردند و پس از مذاکره رو در رو با مدیران باشگاه الاهلی از توافق مثبت با آن‌ها در خصوص ملی‌پوشان پرده برداشتند.

با این حال هیچ وقت از محتوای جلسات سران ایرانی و قطری جز چند عکس هیچ چیز دیگری به بیرون درز پیدا نکرد تا حالا باز پس گیری خلیل‌زاده و کنعانی سوالات زیادی را در ذهن ایجاد کند که چگونه علی‌رغم وجود توافق، به زعم کارلوس کی‌روش طرف قطری زیر قول زده و حرفش را پس گرفته است.

حالا پس از انتقادات کی‌ روش نسبت به روند آماده سازی روند تیم ملی، مهدی تاج شخصا به این پرونده ورود کرده و در جلسه امروزش با سرمربی پرتغالی به او قول داده در اسرع وقت مشکلات موجود را حل کند تا این دو مدافع به تمرینات تیم ملی بازگردند. موضوعی که به نظر می‌رسد ختم بخیر شود و به زودی خلیل‌زاده و کنعانی را دوباره در تمرینات تیم ملی می‌بینیم.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر