|
کدخبر: 299266

استقلال در آستانه صید شاه ماهی

یک منبع نزدیک به باشگاه استقلال خبر می‌دهد که استقلال با دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس به توافق شفاهی دست یافته است.

فوتبال استقلال در آستانه صید شاه ماهی

پس از جلسه امروز علی امیری، معاون ورزشی باشگاه استقلال و دو تن از نزدیکان این باشگاه با وکیل علیرضا بیرانوند، موضوع مربوط به انتقال این بازیکن به استقلال تا حد زیادی پیش رفته و این توافق برای نهایی شدن به چند حرکت کوچک بستگی دارد.

مسئولان استقلال در مذاکراه مخفی امروز با بیرانوند درباره شرایط و مباحث مربوط به قرارداد به توافق ضمنی رسیده‌اند و برای اقدام عملیاتی و نهایی نیازمند پاسخ مثبت بیرانوند برای اجرایی شدن قرارداد و رسمی شدن ماجرا هستند.

ظاهرا بیرانوند برای استقلالی شدن چند ساعتی به پرسپولیسی‌ها وقت داده تا اگر شرایطش را بپذیرند، در باشگاه سابقش بماند و الا این بازیکن ملی‌پوش فوتبال ایران روانه رقیب دیرینه خواهد شد.

بیرانوند-گلر1

البته پرسپولیس عقیده دارد بیرانوند همچنان بازیکن این باشگاه است و در صورت عقد قرارداد این بازیکن با استقلال، از این باشگاه و همچنین از بازیکن شکایت خواهد کرد. به این حال استقلالی‌ها هم با در نظر گرفتن فسخ علیرضا بیرانوند مذاکره خود و همچنین عقد قرارداد با این بازیکن را قانونی می‌دانند و به همین دلیل هم مذاکره امروز بدون توجه به این حواشی انجام شده و به نتیجه هم رسیده است.

به این ترتیب اگر پیش‌شرط‌های مالی و توافقات امروز به صورت کامل به مرحله اجرا برسند، بیرانوند تصمیم نهایی خود را برای عقد قرارداد با استقلال خواهد گرفت؛ انتقالی که مراحلش پیش رفته و باید دید تا کجا جلو خواهد رفت.

منبع ما در باشگاه استقلال تاکید می‌کند که مذاکرات و پیشرفت آن، به هیچ وجه بازارگرمی‌ نیست و هم بازیکن و هم باشگاه به دنبال عقد قرارداد هستند.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها