|
کدخبر: 294327

دوئل آرسنال و منچستر برای جذب ستاره ملی پوش

منچستریونایتد وارد رقابت با آرسنال بر سر دکلان رایس شده است.

فوتبال دوئل آرسنال و منچستر برای جذب ستاره ملی پوش

دکلان رایس با عملکرد خوبی که طی این سال‌ها در وست هم از خود به نمایش گذاشته، توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ انگلیسی را به خود جلب کرده و انتظار می‌رود او در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی بالاخره به باشگاه جدیدی بپیوندد.

به گزارش جیکوب استاینبرگ از گاردین، آرسنال همچنان پیشتاز رقابت بر سر دکلان رایس است و در حال حاضر محتمل‌ترین مقصد او در فصل آینده به حساب می‌آید. با این حال امیدهای توپچی‌ها در صورت ایجاد یک مزایده بر سر این ستاره انگلیسی با مبلغ درخواستی وست هم که حداقل ۱۰۰ میلیون پوند است، کم رنگ می‌شود. آرسنال تمایلی ندارد که چنین پیشنهادی ارائه دهد اما در طرف دیگر، منچستریونایتد قصد دارد تلاش‌های خود برای جذب این هافبک ۲۴ ساله را از سر بگیرد.

یونایتد می‌خواهد که خط هافبک خود را از نظر فیزیکی قدرتمندتر کند. میسون مانت و متئو کواچیچ از گزینه‌های مورد علاقه‌شان هستند اما جذب رایس نسبت به این دو، هزینه بیش‌تری در بر خواهد داشت. بنابراین یونایتد برای جذب او، نیاز به فروش برخی بازیکنان خود دارد. چکش‌ها نیز امید زیادی به حفظ رایس برای یک فصل دیگر ندارند و می‌دانند که بازنده این رقابت هستند. قرارداد رایس با امکان تمدیدش برای یک سال دیگر، فصل آینده به اتمام می‌رسد و این بازیکن نیز تمایلی به تمدید آن ندارد زیرا می‌خواهد در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد و برای کسب افتخارات بزرگ رقابت کند.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها