|
کدخبر: 298740

نظارت کامل نکونام روی نقل و انتقالات

نقل و انتقالات استقلال به طور کامل زیر نظر جواد نکونام انجام می‌شود تا در روند جذب بازیکن تاخیری پیش نیاید.

فوتبال نظارت کامل نکونام روی نقل و انتقالات

یکی از اتفاقات ویژه‌ای که در نقل و انتقالات تابستانی برای استقلال رخ داده، انجام امور جذب بازیکنان جدید با نظر جواد نکونام است. سرمربی جدید آبی‌ها که چند روزی است در دفتر کار خود در کمپ مرحوم حجازی مستقر شده، ساعت‌های زیادی را به کار کردن اختصاص می‌دهد و اصلی‌ترین دغدغه او مربوط به نقل و انتقالات است.

نکونام در ابتدای همکاری با استقلال از حجت کریمی خواسته بود که جهت تسریع در امور جذب بازیکنان جدید و شکل‌گیری تیم این مساله را شخصا با هماهنگی یکی از معاونان باشگاه انجام بدهد که این درخواست از سوی سرپرست مدیرعاملی استقلال مورد پذیرش قرار گرفت. به همین خاطر نکونام هیچ لیستی برای بازیکنان جدید به کریمی اعلام نکرده و همه موضوعات نقل و انتقالات زیر نظر خودش انجام می‌شود.

از این رو نکونام و علی امیری در امر نقل و انتقالات فعال هستند و با گزینه‌های جدید مذاکراتی را انجام می‌دهند تا هرچه سریع‌تر به توافق نهایی برسند.

با توجه به اینکه بودجه استقلال برای جذب بازیکن به نکونام اعلام شده، مشکلی در این خصوص وجود ندارد و سرمربی جدید با سلیقه خودش اقدام به بستن تیم می‌کند. در صورت رسیدن به توافق نهایی با بازیکنان هم حجت کریمی به عنوان مدیرعامل امضای آن را برعهده می‌گیرد.

مذاکرات استقلالی‌ها با بازیکنان مورد نظر نکونام از چند روز قبل شروع شده و حالا هواداران این تیم منتظر اعلام رسمی برای عقد قرارداد با نفرات هستند که احتمالا طی یکی دو روز آینده شاهد آن هستیم.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها