|
کدخبر: 286011

قرمزپوش شدن این ستاره سخت شد!

منچستریونایتد قصد دارد برای جذب هری کین، ستاره انگلیسی تاتنهام، اقدام کند اما خرید او ممکن است هزینه گزافی برای آنها داشته باشد.

فوتبال قرمزپوش شدن این ستاره سخت شد!

کین یکی از ستاره‌های بی چون و چرای رقابت‌های لیگ برتر در چند فصل اخیر بوده و نمایش درخشانی در ترکیب تاتنهام داشته است.

بسیاری معتقد هستند که او باید از این باشگاه جدا شود چون با وجود توانایی و مهارت بالایی که دارد، از شانسی برای کسب جام قهرمانی در این تیم برخوردار نیست و نباید دوران فوتبالش را بیشتر از این هدر بدهد.

منچسترسیتی تابستان گذشته علاقه زیادی به جذب این بازیکن داشت و حتی پیشنهادی هم به مدیران تاتنهام ارائه کرد اما علیرغم علاقه کین به جدایی از این باشگاه و کار تحت هدایت پپ گواردیولا، رییس تاتنهام حاضر نشد با پیشنهاد دریافتی موافقت کند و ستاره تیمش را بفروشد.

پیش از این گفته شده بود که بایرن مونیخ قصد دارد به صورت جدی برای جذب این بازیکن اقدام کند و حتی یولیان ناگلزمان هم در این باره اظهارنظر کرده بود اما حالا مدتی است که نام منچستریونایتد در کنار نام او به گوش می‌خورد.

ظاهرا کاپیتان تیم ملی انگلیس هم علاقه بسیاری به بر تن کردن پیراهن شیاطین سرخ داد اما دیلی استار مدعی شده که هزینه احتمالی جذب او برای یونایتد بسیار زیاد است.

به گفته این روزنامه انگلیسی مجموع هزینه پرداختی به باشگاه تاتنهام برای خرید او و همچنین پرداخت دستمزدش نزدیک به ۳۰۰ میلیون پوند خواهد بود که مبلغ قابل توجهی است.

یونایتد برای جذب او همچنین باید سقف پرداخت دستمزد فعلی‌اش را افزایش دهد، چرا که کین خواهان دریافت حداقل ۳۷۵ هزار پوند در هفته است.

منبع: ورزش3

ارسال نظر