|
کدخبر: 298237

۲ ملی پوش در رادار استقلال

اگرچه تا چهارشنبه و از بین لژیونرها نکونام فقط با حسین‌زاده به صحبت پرداخته بود اما طی روزهای گذشته سرمربی استقلال شخصا با دو بازیکن ایرانی شاغل در خارج از کشور نیز به مذاکره پرداخته تا دو پست خود را با وجود لژیونرها در فصل بعدی پر کند.

فوتبال ۲ ملی پوش در رادار استقلال

در این خصوص شنیده می‌شود نکونام با نفراتی مانند سعید عزت‌اللهی و میلاد محمدی نیز به صحبت پرداخته است این درصورتی است که به‌خاطر وضع قانون جدید در آیین‌نامه لیگ ایران بر این اساس که بازیکنان لژیونر نمی‌توانند به‌صورت قرضی به لیگ برتر بازگردند. به این دلیل که حسین‌زاده همچنان تحت قرارداد با باشگاه بلژیکی به شمار می‌رود و بعید است به‌راحتی او را به فروش برسانند وی از جمع گزینه‌های استقلال خارج شده و احتمالا بازیکن دیگری جایگزین وی خواهد شد.

دومین اسپانیایی هم به کادر جواد اضافه شد

چند روز پیش از حضور یوسو سسما، مربی بدنساز اسپانیایی خبر دادیم. او که ۸ سال در اوساسونا با جواد نکونام از اولین تیم باشگاهی در ایران یعنی خونه‌به‌خونه بابل تا تیم اخیر وی یعنی فولاد خوزستان، کاپیتان سابق تیم ملی را همراهی کرده بود، هفته آینده برای عقد قرارداد با استقلال به ایران می‌آید. یوسو در بخش طراحی تمرینات نیز بعضا به نکونام کمک خواهد کرد. در این خصوص شنیده می‌شود قرار است یک دستیار اسپانیایی و یک مربی ایرانی دیگر طی روزهای آینده به کادر استقلال اضافه خواهند شد.

درخصوص سرپرست تیم نیز قرار است جمع‌بندی و تصمیم لازم گرفته شود هرچند طبق شنیده‌ها شانس بازگشت بیژن طاهری نیز برای حضور در این سمت طی روزهای قبلی قوت گرفته است. پیش از این چند پیشکسوت جوان دیگر برای حضور روی نیمکت استقلال صحبت‌هایی به میان آمده اما گویا طاهری دوباره در بین سایر گزینه‌ها قرار گرفته است.

منبع: فرهیختگان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها