|
کدخبر: 297426

چشمک یاغی پرسپولیس به استقلال

خبردار شدیم یکی از بازیکنان مطرح پرسپولیس که در قهرمانی این تیم نیز نقش داشت شاید برای فصل آینده آبی‌پوش شود.

فوتبال چشمک یاغی پرسپولیس به استقلال

یحیی گل‌محمدی پس از مصاحبه جنجالی و پیش کشیدن احتمال خداحافظی‌اش از پرسپولیس به سفر خارجی رفت.

پس از سفر سرمربی پرسپولیس، مدیربرنامه‌های برخی بازیکنان این تیم با باشگاه تماس گرفتند تا تکلیف مطالبات آنها مشخص شود اما جواب روشنی دریافت نکرده‌اند. رضا درویش با آپشن و پاداش باید ۳۵ درصد از قرارداد بازیکنان فصل گذشته را پرداخت کند اما در این راه با مشکلاتی روبه‌رو شده و مذاکره با شاگردان گل‌محمدی با مشکلاتی مواجه شده است.

در همین راستا خبر می‌رسد یکی از بازیکنان پرسپولیس که از این وضعیت خسته شده از طریق مدیربرنامه‌هایش به استقلالی‌ها پیغام داده که حاضر است آبی‌پوش شود! احتمالا در نقل و انتقالات تابستانی پیش رو از یک یاغی جدید رونمایی خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی
  • ناشناس ارسالی در

    آخه این چه خبری هستش زدیدد استقلال اگه پ ول داشت به بازیکنان خودش میداد که کل فصل 50 درصد نگرفتن اون چه اولاغی هستش که می خواد بره تیم دوم پایتخت

  • ناشناس ارسالی در

    کم زر بزنید نممیرید بخدا... بدبخت حقیر

  • صحرا ارسالی در

    چرا مطالب و خبرهای کذب و بی اساس را تیتر میکنید؟ کدام آدم عاقلی باور میکند بازیکنی از پرسپولیس بخاطر وضعیت پرداختی به استقلال برود.
    گسترش نیوز چاخانباشی همه میدونند که وضع پرداختی استقلال بمراتب بدتر و اسفبارتر از پرسپولیسه و بخاطر همین بحران مالی از جام باشگاههای آسیا حذف شدند.بخاطر جذب مخاطب بهر ترفند و دروغ پراکنی اقدام نفرمایید.
    کافر همه را به کیش خود پندارد.
    مردم عقل و شعور دارند.ملاحظه کنید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها