|
کدخبر: 296839

۲ تیم ایرانی به دنبال ساپینتو بودند

ریکاردو ساپینتو در یکی از مصاحبه‌های خود به این نکته اشاره داشت که تیم‌های فولاد و گل‌گهر هم با او وارد مذاکره شده بودند.

فوتبال ۲ تیم ایرانی به دنبال ساپینتو بودند

ساپینتو به‌صورت رسمی از استقلال جدا شد و با یکی از باشگاه‌های قبرسی قرارداد بست. سرمربی هیجانی استقلال که در تمام مدت حضورش در ایران رفتارهای خاص و پرخاشگرانه‌ای داشت بعد از ناکامی در فینال جام حذفی از ایران رفت و در شرایطی که مدیران استقلال علاقه‌ای به تمدید قرارداد با او نداشتند، خودش هم با انتشار پستی از هواداران استقلال خداحافظی کرد و مدعی شد که دیگر نمی‌تواند با مدیران استقلال کار کند.

البته ساپینتو در یکی از مصاحبه‌های خود به این نکته اشاره داشت که تیم‌های فولاد و گل‌گهر هم با او وارد مذاکره شده بودند، اما رغبتی به ماندن در ایران نداشته و دوست دارد در صورت مربیگری در ایران فقط در تیم استقلال حضور داشته باشد.

ساپینتو خیلی زود هم با تیم قبرسی قرارداد خود ر ا منعقد کرد تا نشان دهد که اصلاً قصد بازگشت به ایران را ندارد؛ هر چند که این مربی هیجانی در تازه‌ترین اقدام خود از باشگاه استقلال شکایت کرده است و بزودی استقلالی‌ها با او وارد چالش می‌شوند؛ اتفاقی که بعد از جدایی هر مربی خارجی استقلال می‌افتد و ساپینتو نیز از این قاعده مستثنی نیست.

منبع: ایران ورزشی

ارسال نظر