|
کدخبر: 295407

آقای مهندس در تور استقلال

انتقال هافبک تیم ملی به استقلال برای فصل آینده امری سخت برای مدیران استقلال است.

فوتبال آقای مهندس در تور استقلال

در فاصله ۲۰ روز تا آغاز فصل نقل و انتقالات، گمانه‌زنی درباره لیست نقل و انتقالاتی تیم‌ها آغاز شده و در حال حاضر بازگشت علی کریمی به استقلال یکی از مهم‌ترین چالش‌های هواداران این تیم است که جذب یک هافبک را از اولویت‌های نقل و انتقالاتی استقلال می‌دانند و با توجه به محبوبیت کریمی در فضای مجازی خواستار جذب او هستند.

کریمی پس از جدایی از الدحیل با امضای قراردادی ۴ ساله به کایسری اسپوری پیوست که امسال سال دوم این قرارداد سپری شده و برخلاف تصور همه او در لیست مازاد قرار ندارد. به این ترتیب آبی‌ها علاوه بر دستمزد کریمی باید هزینه رضایتنامه او را هم پرداخت کنند.

همچنین پیگیری‌ها نشان می‌دهد کریمی از شرایط خود در کایسری راضی است و تمایلی به بازگشت به ایران در این مقطع ندارد. مسئولان کایسری هم با توجه به علاقه آتان، سرمربی این تیم به کریمی، قصد دارند پیشنهاد اولیه تمدید را به کریمی ارائه دهند.

علی-کریمی

شماره ۶ فعلی کایسری جز در ۲ مقطع مصدومیت که باعث دوری‌اش از ترکیب شد حتی در پست مدافع وسط هم برای قرمز و زردپوشان بازی کرده و به همین دلیل مدیران استقلال کار سختی برای جذب او خواهند داشت.

منبع: برنا
  • ع ق ارسالی در

    ههه مهندس شش تای انگابسی؟ این و چشمی کنار هم می تونن افتضاحهای خنده داری را مهندسی کنند

  • بهمن عبدی فرد ارسالی در

    یه جوری میگن انقار مهدی طارمی میاد بابا علی کریمی دیگه تموم شده اگه بازیکن خوبی بود برگشت نمی‌خورد مثل مهدی قاءدی فقط پرسپولیس کبیر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها