|
کدخبر: 294942

شاه ماهی از تور استقلال پرید

بنابر شنیده‌ها هانسل زاپاتا به دلیل شرایط سخت خانواده و شاید پیشنهاد چند تیم عربی در آستانه جدایی از آلومینیوم اراک و ترک ایران قرار دارد.

فوتبال شاه ماهی از تور استقلال پرید

هانسل زاپاتا در بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال عملکرد خوبی در ترکیب آلومینیوم اراک داشت و مورد توجه بسیاری از تیم‌ها از جمله استقلال قرار گرفت. پس از بازی آلومینیوم با استقلال بود که مدیرعامل تیم اراکی عنوان کرد ساپینتو در کنار زمین به زاپاتا پیشنهاد داده در فصل آینده به استقلال بپیوندد. این موضوع با واکنش استقلال همراه شد و این باشگاه اعلام کرد چنین پیشنهادی در کار نبوده است.

در خصوص اینکه زاپاتا در فصل آینده پیراهن کدام تیم را بر تن خواهد کرد حرف و حدیث‌های زیادی وجود دارد اما به احتمال زیاد او از تیم آلومینیوم جدا و ایران را ترک خواهد کرد. شاید یکی از دلایل او برای ترک آلومینیوم، پیشنهاد چند تیم عربی در حاشیه خلیج فارس به زاپاتا باشد. زاپاتا عنوان کرده بود که به خاطر خانواده‌اش نمی‌تواند در ایران بماند.

در قرارداد زاپاتا ذکر شده است که اگر تیمی به دنبال جذب وی باشد و این بازیکن هم موافقت خود را با این انتقال اعلام کند، قرارداد زاپاتا با آلومینیوم می‌تواند فسخ شود.

منبع: خبر ورزشی
  • فقط مهدی پور ارسالی در

    عقط مهدی پور

  • بهزادی ارسالی در

    تیم شما پرسپولیس این بازیکن میخواست ومرب ی شما وپیروانی درخواست رسمی به باشگاه مر بوطه دادند نه استقلال.

  • بهزاد ارسالی در

    تیم شما این بازیکن میخواست و پرسپولیس در خواست رسمی جذب بازیکن داد ومربی وپیروانی هم اظهار نمودند....

  • Mjs ارسالی در

    استقلال اگه منتخب جهان هم جمع کنه زورش ب ه کارمندای پیروانی نمیرسه

  • ع ق ارسالی در

    اخه خبر رسیده دو ملیون دلار پریده

  • ناشناس ارسالی در

    بازیکنان را همین مطبوعات شاه ماهی میکنن ولی وقتی موقع عمل میشه تا درحد لیگ سه هم نیستن اینقدر شاه ماهی شاه ماهی نکنید تو ایران ماهی پرورشی هم نیست

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها