|
کدخبر: 290588

اختصاصی گسترش نیوز؛

چشمک ستاره گلزن به استقلال

در فصلی که مهاجمان نوک استقلال عملکرد قابل دفاعی نداشتند، ساپینتو در نیم فصل به دنبال جذب یک مهاجم جدید بود. شرایط جذب بازیکن در پنجره نقل و انتقالات قبلی وجود نداشت. آبی‌ها به احتمال زیاد در تابستان برای به خدمت گرفتن یک فوروارد اقدام خواهند کرد.

ورزش چشمک ستاره گلزن به استقلال

استقلال اولین مسابقه خود در سال ۱۴۰۲ را با بردی شیرین پشت سر گذاشت. شاگردان ساپینتو در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر، ذوب آهن اصفهان را با نتیجه دو بر صفر شکست دادند. مهدی قایدی و کوین یامگا دو گل استقلال را مقابل یاران مهدی تارتار به ثمر رساندند.

سعید مهری به علت محرومیت، در این مسابقه غایب بود و مهدی مهدی پور پس از مدت ها فرصت حضور در ترکیب اصلی را پیدا کرد. مدافع عنوان قهرمانی با پرس از جلو و بازپس گیری توپ، خط دفاعی ذوب آهن را به زحمت انداخت و به زیبایی گل اول بازی را به ثمر رساند.

تیم میزبان در نیمه دوم نیز روی همکاری ستاره های بوشهری خود، صاحب یک ضربه پنالتی شد که کوین یامگا مثل همیشه خوب و مسلط دروازه را باز کرد. قایدی در این دیدار هفتمین گل خود را ثبت کرد و به صدر جدول گلزنان بیش از گذشته نزدیک شد.

استقلال-ذوب-آهن

تیم میزبان به این ترتیب از سد ذوب آهن گذشت تا فاصله امتیازی خود با سپاهان اصفهان را حفظ کند. آبی های پایتخت روز شنبه در اراک به مصاف تیم آلومینیوم می روند. دیدار این دو تیم در بازی رفت با نتیجه مساوی بدون گل به اتمام رسید. استقلال در بازی قبل تلاش زیادی برای به ثمر رساندن گل و باز کردن دروازه حسین پورحمیدی انجام داد ولی در نهایت توفیقی در این مهم نداشت.

دیدار دوباره با آلومینیوم برای استقلال جذابیت های خاص خود را دارد. رویارویی مجدد با استقلالی های سابق مثل سید مهدی رحمتی، میلاد فخرالدینی، حسین پورحمیدی و محمدرضا آزادی این مسابقه را حساس تر می کند. یکی از بازیکنان گذشته استقلال عملکرد خوبی در فصل جاری داشته و زیرنظر رحمتی به نوعی شکوفا شده است. محمدرضا آزادی در لباس استقلال فرصت بازی چندانی پیدا نکرد و متعاقبا درخششی نیز نداشت.

آزادی-آلومینیوم

آزادی درمورد دوران حضورش در استقلال در مصاحبه ای اظهار کرد: «در استقلال اعتماد چندانی به من نشد. برای بازی و اثبات توانمندی های خود به این تیم آمدم. من همیشه استقلال را دوست داشتم و بازی در این تیم برای من افتخار بود. درصورت آقای گلی در این فصل، به استقلال برمی گردم.»

در فصلی که مهاجمان نوک استقلال عملکرد قابل دفاعی نداشتند، ساپینتو در نیم فص به دنبال جذب یک مهاجم جدید  بود. شرایط جذب مهره جدید در پنجره نقل و انتقالات قبلی وجود نداشت. استقلال به احتمال زیاد در تابستان برای به خدمت گرفتن یک فوروارد اقدام خواهد کرد. آزادی جوان و با انگیزه می تواند گزینه خوبی برای این منظور باشد.

  • ناشناس ارسالی در

    چشمک ستاره گلزن به پول بیت المال.اینا اگ ه گلزن بودند.به انگلیس و امریکا گل می‌زد ند.حیف پول نفت که باید تو مناطق محروم ای لام و بلوچستان و کهگیلویه و... برای ساخت جاده و بیمارستان و درمانگاه و...خرج بشه .ومیدن به یه سری بازیکن خارجی و داخلی و مربی خارجی و داخلی و در آخر هیچ خروجی هم نداره اون هم تو آسیا.تورا به خدا تعطیل کنید.این فوتبال مسخره ایرانی را.

  • امپراتور ارسالی در

    چشمک ستاره گلزن به پول نفت بی زبون.دست م ن بود ماهی 50هزارتومان به امثال اینا چه داخلی وچه خارجی نمی دادم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها