|
کدخبر: 294607

الماس استقلال رفتنی شد؟

استقلال برای حفظ ستارگان خود در فصل آینده فوتبال ایران با دردسرهای زیادی مواجه است.

فوتبال الماس استقلال رفتنی شد؟

مشکلات مالی باشگاه استقلال موجب شده تا برخی از بازیکنان این تیم با پیشنهادات سایر تیم ها مواجه شوند و همین مسئله بر میزان دردسرهای ریکاردو ساپینتو در صورتی که بخواهد فصل آینده هم سرمربی آبی‌پوشان باشد، می‌افزاید.

فصل گذشته یک تیم قطری برای جذب کوین یامگا از تمایل کرده بود اما استقلالی‌ها اجازه ندادند این بازیکن کارآمد و بی‌حاشیه تیمشان جدا شود. حالا خبر می‌رسد که یک تیم متمول در لیگ برتر خودمان به صرافت افتاده تا پنالتی زن اول استقلال را برای فصل بعد جذب کند و رقم بسیار قابل ملاحظه‌ای را هم برای تحقق این پروژه مدنظر قرار داده است.

البته یامگا چند ماه قبل مدعی شد اگر در ایران بماند اولویت اولش استقلال است ولی با توجه به اینکه او برای کسب درآمد از فوتبال اروپا خارج شده، طبیعی به نظر می رسد اگر با پیشنهاد مطلوبی مواجه شود آن را مد نظر قرار خواهد داد و منافع خود را در اولویت می گذارد.

منبع: خبر ورزشی
  • خبر ناب ناب ارسالی در

    آقای اژه ایی یک سر هم به آخوندی که به دب یرستان دخترانه حاج توحیدی شیراز جنب ادار ه آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز حمله کرد ه بزن ..آنجا هم خبرهای مهمی هست ...این ر وحانی نما بنام حمید مصدقی عربده می کشیده و زنجیر پاره کرده بوده و با فحاشی و ایر اد ضرب و جرح به دانش آموز و ناظم و مدیر حمله کرده و کلیه اثاثیه را نابود و به مد یر مدرسه که زن بوده تعرض کرده است .

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها