|
کدخبر: 294057

آقای دربی باز در راه استقلال؟

مسئولان باشگاه استقلال مهدی رحمتی را به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی مربیگری در این باشگاه معرفی خواهند کرد.

فوتبال آقای دربی باز در راه استقلال؟

وضعیت مربیگری ساپینتو در استقلال نامشخص است و به رغم آنکه طیفی از هواداران در حال حمایت از مرد پرتغالی هستند تا این مربی فصل بعد هم در استقلال به فعالیت ادامه دهد اما ممکن است در نهایت اتفاقات دیگری در این باشگاه رخ دهد.

به هر دلیل اگر ماجرای ادامه همکاری ساپینتو با استقلال به سمت و سوی جدایی ختم شود، مسئولان این باشگاه مهدی رحمتی را به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی مربیگری در این باشگاه معرفی خواهند کرد. در روزهای گذشته نیز خبرهایی درباره سرمربیگری مهدی در استقلال به گوش رسیده که با واقعیت‌ها همخوانی دارد. البته رحمتی باید منتظر وضعیت نهایی ساپینتو در استقلال باشد و از سویی هم مدیریت استقلال نقشی بزرگ در انتخاب سرمربی آینده خواهد داشت.

مهدی-رحمتی

منبع: ایران ورزشی
  • ناشناس ارسالی در

    چه دربی بازی گلهای مهدی طارمی برامون زند ه شد

  • کریم صادقی ارسالی در

    به نظر شما آیا اشتباهات داوری که باعث مت وقف شدن و از دست دادن امتیاز برای استقلا ل شد رو باید آقای ساپینتوی بزرگ جواب بده د . در بازی مقابل پرسپولیس که خدا لعنت ک ند داوران آن بازی رو ، پنالتی استقلال رو نگرفتند ، آیا ساپینتو باید جواب اشتباها ت داوران که حق استقلال رو خوردند بدهد ، وقتی همه دست به دست هم داده اند تا پرسپو لیس قهرمان شود ، آقای ساپینتو که سهله ، اگه گواردیولا هم برای تیم های ایرانی مرب یگری میکرد ، باید فدای قهرمان شدن به هر نحوه پرسپولیس میشدند .

  • آرش ارسالی در

    اول ساپینتو، مهدی رحمتی، جواد نکونام، بهترین گزینه ها برای سرمربیگری استقلال بزرگ

  • آمید مجدالدین ارسالی در

    اگه ساپینتو رفت دیگه فوتبال استقلال رو ن می‌بینم
    کلا دیگه استقلال رو پیگیر ی نمیکنم
    چون این فوتبال نیست فقط شده سیاست و جاه طلبی یه سری مدیر بی کفای ت

  • ع ق ارسالی در

    رحمتی که مثل ساپینتو کار فرهنگی و در راستای سیاست باشگاه بلد نیست

  • ناشناس ارسالی در

    سلام نظرخواهی در هیچ رابطه ندارم بعد از ۵۰ سال طرفدار دوآتشه استقلالم آروزی سربل ندی در تمام مراحل برای اس اس دارم و با ح رفهای بیهوده که نام تیم را بهم بزنه بیزا رم آرامش تیم برام مهمه با سرمربی خوب و د لسوز فقط همین و بس

  • Omid ارسالی در

    پنالتی برای استقلال بگیرید تا پرسپولیس س وراخ سوراختون کند.

  • هوالحق ارسالی در

    بالاتر از امام حسین ع و اهل بیت پیامبر د ر این کره وجود ندارد به شرافت اهل بیت ع به ذات الله واحد قسم می خورم خداداد افشا ریان ناداوران و کمک ناداوران را برای در آوردن بازی ها به سود تیم محبوب خودش پوخپ ولیس و شکست رقبا به زمین می فرستد مرگ بر بی وجدان...

  • مرتضی ارسالی در

    شما خبری ها از عوامل اصلی لنگ می باشین
    خجالت بکشید دست از سر تیم محبوب استقلالی بردارید .لازم نکرده در مورد آینده مربی استقلال شما ها مطلب بزنید همین ساپینتو هست اگر فدراسیون دست از سر استقلال بردارد تیم هیچ مشکلی ندارم .
    کافیه فدراسیون فقط سرگرم تیم محبوب خودش لنگ باشه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها