|
کدخبر: 293310

انگیزه خاص ستاره استقلالی مقابل پرسپولیس

رشید مظاهری یکی ازمعدود بازیکنانی است که تعداد بردهایش مقابل پرسپولیس بیشتر از تعداد باخت‌هایش است.

فوتبال انگیزه خاص ستاره استقلالی مقابل پرسپولیس

رشید مظاهری که دو فصل بد و کابوس‌وار را در استقلال و سپاهان سپری کرد، با جدایی از سپاهان در نیم‌فصل دوم امسال راهی پیکان شد تا بتواند خودش را به روزهای خوب برساند. رشید که شروع بسیار خوبی هم در استقلال داشت، بعد از درگیری با محمود فکری در تیم فرهاد مجیدی دوباره فیکس شد ولی در سال دوم حضورش حواشی زیادی داشت و کلا به یک بازیکن سکونشین تبدیل شده بود.

در سپاهان هم اوضاع برای او خوب پیش نرفت و با آمدن پیام نیازمند شرایط برای او بد شد. مظاهری که زمانی گلر تیم ملی بود، بعد از نیمکت‌نشینی و سکونشینی در سپاهان راهی پیکان شد و عملکرد بدی هم در این تیم نداشت.

او از هفته هفدهم، تبدیل به دروازه‌بان اصلی پیکان شده و در ۶ بازی گذشته توانسته ۴ بار دروازه‌اش را بسته نگه دارد. ذوب‌آهن، آلومینیوم، هوادار و صنعت نفت تیم‌هایی بودند که نتوانستند در هفته‌های اخیر به پیکان گل بزنند. مظاهری ۲ گل از فولاد و یک گل هم از تراکتور خورده است.

رشید که این هفته باید مقابل پرسپولیس و مربی سابقش یحیی گل‌محمدی قرار بگیرد، انگیزه زیادی دارد تا دوباره خودش را نشان دهد. او می‌خواهد ضمن اثبات خودش و این‌که به همه نشان دهد هنوز تمام نشده، پرسپولیس را متوقف کند و به تیم‌های سابقش کمک کند تا بتوانند در جدول پرسپولیس را بگیرند.

نکته جالب در خصوص تقابل‌های رشید و پرسپولیس این است که او در ۱۵ بازی که مقابل سرخ‌پوشان قرار گرفته آمار ۶ برد، ۵ باخت و ۴ تساوی را به ثبت رسانده و جزو معدود بازیکنانی است که تعداد بردهایش مقابل پرسپولیس از تعداد باخت‌هایش بیشتر است.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها