|
کدخبر: 293255

خط و نشان عبدی برای استقلالی‌ها

بازیکنان نساجی امیدوار هستند تا پیروزی برابر استقلال در جام حذفی را تکرار کنند.

فوتبال خط و نشان عبدی برای استقلالی‌ها

تیم فوتبال نساجی با غلبه بر پیکان، راهی مرحله نیمه نهایی شد و حالا آنها باید در این دور به مصاف استقلال بروند. مهرداد عبدی بازیکن این تیم در گفتگو با خبرنگار ما گفت: پیکان بازی را بهتر از ما شروع کرد ولی ما رفته رفته خودمان را پیدا کردیم و با شروع نیمه دوم، در زمان خوبی به گل رسیدیم. تیم حریف را در ضد حمله‌ها غافل گیر کردیم و بعد از ۱۲،۱۳ هفته ناکامی، توانستیم به پیروزی برسیم تا اندکی هوادارانمان را خوشحال کنیم. امیدوارم مانند سال قبل راهی دیدار فینال شویم و برای کسب قهرمانی تلاش می‌کنیم تا این نتایج را در لیگ هم تکرار کنیم.

وی در مورد میزبانی استقلال در نیمه نهایی جام حذفی ادامه داد: ما سال قبل هم در جام حدفی با استقلال بازی کردیم و این تیم پر مهره برای قهرمانی در این رقابت ها می‌جنگد. پارسال در ضربات پنالتی توانستیم شکستشان دهیم و امسال هم تمام تلاشمان را می‌کنیم که بتوانیم همین کار را تکرار کرده و به بازی فینال راه پیدا کنیم.

مهرداد-عبدی

هافبک نساجی در خصوص ۹ نفره شدن پیکان نظرش را این گونه بیان کرد: تمیروف کارت زرد داشت و داور تمارض تشخیص داد و کارت زرد دوم را به او نشان داد. آن صحنه هم که بازیکنشان اخراج شد، تکل خطرناک زد و مستحق کارت قرمز بود.

وی در مورد وضعیت ورزشگاه وطنی برای بازی‌های آسیایی گفت: من می دانم وطنی از نظر زیرساختی مشکل دارد و اگر‌ برطرف نشود، اجازه نمی‌دهند که نساجی در لیگ قهرمانان میزبان باشد. انشاالله به مسئولین باشگاه کمک کنند ولی تا حالا کسی این کار را نکرده است.

عبدی که باید رودروی مربی سابقش قرار بگیرد در مورد دیدار با هوادار افزود: آقای ساکت پارسال سرمربی خودمان بوده و با او قهرمان جام حذفی شدیم. تیم‌های او دوست دارند فوتبال بازی کنند و تیمشان هم جزو چهار تیم حذفی شده و گویای این است تیم خوبی است ما در شهر خودمان بازی داریم و صد در صد برای برد تلاش می‌کنیم.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها