|
کدخبر: 293132

چشمک ستاره قرمزها به پرسپولیس

محمد شریفی هافبک جوان نساجی در اظهاراتی ضمن صحبت درباره عملکرد تیم مدعی شد که نمی تواند عشقش را به پرسپولیس پنهان کند و همه تلاشش را می کند تا دوباره به جمع سرخپوشان پایتخت بازگردد.

فوتبال چشمک ستاره قرمزها به پرسپولیس

نساجی که پس از دیدار با تراکتور در هفته چهاردهم لیگ برتر، طعم پیروزی را نچشیده بود و در این مدت تنها در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی و آن هم با پیروزی در ضربات پنالتی به مرحله بعد راه یافته بود، روز گذشته با برتری سه بر صفر برابر پیکان به نیمه نهایی جام حذفی صعود کرد.

محمد شریفی، هافبک نساجی، در خصوص این دیدار گفت:

    بازی خیلی خوب بود و ما نیاز به این برد داشتیم تا از لحاظ روحی و روانی برگردیم و شرایط تیمی‌مان را بهتر کنیم. خدا را شکر تماشاگران هم برایمان سنگ تمام گذاشتند و برد خیلی خوبی به دست آوردیم و توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم.

شریفی درباره صحنه‌ای که شرزود تمیروف پس از برخورد با او از زمین بازی اخراج شد، توضیح داد:

    در آن صحنه پای من هیچ برخوردی با پای تمیروف نداشت و داور مسابقه هم جای‌گیری بسیار خوبی داشت و به درستی دید که او دایو زد. من دفع توپ کردم اما او به شکل‌ کاملا مشخصی خود را به زمین انداخت که داور سریع کارت را از جیب خورد بیرون آورد. البته من صحنه اخراج دوم حریف را ندیدم اما در آن صحنه خودم حضور داشتم و قطعا تصمیم داور درست بود.

او سپس در مورد تقابل با استقلال در مرحله نیمه نهایی گفت:

    نساجی سال قبل هم در جام حذفی شگفتی‌ساز شد و امسال هم جزو مدعیان است و قطعا برای قهرمانی برنامه‌ریزی داریم‌. برایمان تفاوتی نداشت که در نیمه نهایی با کدام تیم روبرو شویم و در هر صورت مهم این است که عملکرد خوبی ارائه بدهیم اما چه بهتر که به استقلال خوردیم؛ ما قطعا توانایی پیروزی برابر این تیم و صعود به فینال را داریم.

این بازیکن درباره جدایی حمید مطهری از نساجی بیان کرد:

    من از آقای مطهری خیلی تشکر می‌کنم؛ من سه سال شاگرد او بودم و چیزهای زیادی از او یاد گرفتم و شاهد بودم که خیلی زحمت کشید. آقای مطهری همه وجودش را برای نساجی گذاشت و من از خودم ایراد می‌گیرم و می‌گویم شاید آن عملکردی را که باید برای حمید مطهری ارائه می‌دادیم، ندادیم و به همین دلیل این اتفاقات رخ داد. ایشان یک مربی تاپ و مدرن از لحاظ شخصیتی، فنی، تمرین دهی بودند و من از کار کردن با ایشان لذت بردم.

وی در خصوص حضور کارلوس هرناندز در این تیم گفت:

    آقای هرناندز مربی خوب و شادابی هستند و انگیزه بسیار بالایی دارند. من به شخصه تا الان فقط از ایشان خوبی دیده‌ام و از نظر فنی هم در حال ثابت شدن است. امیدوارم ما بازیکنان هم شرایط خوبی برای ایشان رقم بزنیم تا نتایج خوبی به دست بیاید.

شریفی درباره سه دیدار باقی‌مانده در لیگ برتر و جایگاه نامطلوب این تیم در جدول عنوان کرد:

    هدف ما نتیجه‌گیری در بازی پیش‌رو است و فعلا توجهی به دو بازی آینده نداریم. بازی با هوادار بسیار سخت است اما با حضور تماشاگران می‌توانیم بهترین نتیجه را رقم بزنیم و نکاتی را که آقای هرناندز می‌خواهد، در زمین اجرا کنیم و به اهداف‌مان برسیم.

او که در ابتدای فصل و همراه با حمید مطهری به نساجی پیوسته بود، پس از مدت‌ها سکوت درباره دلیل این انتقال توضیح داد:

    این تصمیم به این دلیل که من فرصت کمی برای بازی پیدا می‌کردم، به صورت دو طرفه گرفته شد. من صد درصد تمایل داشتم که در پرسپولیس بمانم اما با صحبت‌هایی که انجام دادیم، این تصمیم اتخاذ شد. حمید خان به نساجی آمدند و خودشان هم با آقا یحیی صحبت کردند و تصمیم گرفتند من و علی ابراهیمی را به نساجی بیاورند.

شریفی سپس تاکید کرد:

    در سال‌هایی که در پرسپولیس بودم، همه دیدند که از لحاظ فنی تمام وجودم را گذاشتم و حالا هم تمام تلاشم را می‌کنم که به این تیم برگردم. من عاشق پرسپولیس هستم و این حسم را هیچوقت پنهان نمی‌کنم و همیشه بیان می‌کنم. امیدوارم با ارائه عملکردی خوب، به این تیم برگردم و هدف من همین است.

منبع: پارس فوتبال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها