|
کدخبر: 283826

بازیکنان تاثیر گذار نساجی را بشناسید

در یکی از بازی های مهم هفته پایانی دور رفت لیگ برتر پرسپولیس در استادیوم آزادی میهمان نساجی با هدایت حمید مطهری خواهد بود.

فوتبال بازیکنان تاثیر گذار نساجی را بشناسید

 این بازی در حالی برگزار می شود که نساجی با برد دو بر صفر در برابر تراکتور روحیه گرفته و از همه مهمتر با صعود به رده پنجم جدول آماده است در مصاف با پرسپولیس چالش کسب امتیاز را تجربه کند. بنابراین باید گفت؛ حمید مطهری و تیمش در برابر پرسپولیس تیم از پیش بازنده نیستند و به دنبال یک نمایش خوب و حتی کسب امتیاز هستند و به خوبی می دانند این فصل و در استادیوم آزادی تیم های متعددی از پرسپولیس و استقلال امتیاز گرفته اند. نمونه اش تراکتور که نساجی به آن دو گل زد، در استادیوم آزادی با گل محمد عباس زاده پیروز شد و به سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کرد.

نساجی برای کسب امتیاز از دیدار با پرسپولیس روی درخشش دو بازیکن حساب ویژه ای باز کرده است. یکی در آخرین نقطه دفاعی یعنی علیرضا حقیقی و یکی در بالاترین نقطه خط حمله یعنی کریم اسلامی. علیرضا حقیقی در فصل جاری هم یکی از ارکان تاثیر گذار نساجی در کسب امتیاز و هم چنین حضور در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر بوده است.

او در مصاف با تراکتور ششمین کلی شیت را تجربه کرد و به واسطه نمایش های خوب درون دروازه نساجی امیدوار بود یک بار دیگر تجربه بازی در تیم دوران جوانی اش را به دست بیاورد، اما این اتفاق هنوز برای او رقم نخورده است و شاید تا پایان دوران بازی اش امکان بازگشت به پرسپولیس مهیا نشود.

البته این برای او دردناک نیست به خصوص که فصل گذشته به همراه نساجی قهرمان جام حذفی شد و این فصل هم به همراه هم تیمی هایش به دنبا کسب بهترین رتبه نساجی در لیگ برتر است. فارغ از نتیجه این دیدار آن چیز که این دروازه بان باتجربه را خوشحال خواهد کرد، ثبت هفتمین کلین شیت در دور رفت آنهم در برابر تیم سابقش است.

و اما کریم اسلامی در سن ۳۶ سالگی همچنان یکی از مهره های تاثیر گذار نساجی به شمار می رود. او فصل گذشته در استادیوم آزادی به پرسپولیس گل زد و امیدوار است این بار گلزنی اش به تیم پرسپولیس با کسب امتیاز برای تیمش همراه باشد. او شاید به خاطر شرایط سنی اش کم بدود و کمتر در درگیری ها شرکت کند اما زمانی که توپ به او برسد، قطعا دست به حرکت تاثیر گذاری خواهد زد و اگر هم موقعیت در باکس برای او مهیا شود، ضربه آخرش به چارچوب ضربات خوبی است. درخشش او در کنار علیرضا حقیقی و البته نمایش خوب دیگر بازیکنان نساجی می تواند، در آخرین هفته از دور رفت برای تیم مازنی آورده داشته باشد.

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها