|
کدخبر: 291112

رکورد دیوانه وار ستاره آبی ها

ارلینگ هالند ستاره نروژی منچسترسیتی حالا یک آمار فوق العاده را به نام خود ثبت کرده است.

فوتبال رکورد دیوانه وار ستاره آبی ها

ارلینگ هالند به آماری وحشتناک در گلزنی دست پیدا کرده است. ۳۰ گل تا به اینجا در ۲۶ مسابقه که این ستاره نروژی را در کنار آقای گلی در لیگ جزیره، در آستانه شکست رکورد ۳۴ گل آلن شیرر و اندی کول در تاریخ لیگ برتر انگلیس قرار داده است.

اما او حالا یک رکورد قابل توجه نیز دارد. هالند در مسابقه روز شنبه مقابل ساوتهمپتون در دقیقه ۴۵ با ضربه سر موفق به زدن گل اول خود شد و به رکورد ۲۹ گل در لیگ جزیره رسید. سپس در دقیقه ۶۸، یک سوپرگل نیز به نام خود ثبت کرد. جک گریلیش از سمت چپ نفوذی را به محوطه جریمه انجام داد و به نزدیکی محوطه شش قدم سانتر کرد و غول نروژی با ضربه‌ای برگردان دروازه حریف را گشود تا با ثبت دبل، به رکورد ۳۰ گل زده در لیگ جزیره رسیده باشد و آماری خارق‌العاده در اولین سال فعالیتش در انگلیس به جا بگذارد.

هالند-سیتی

اما رکوردی عجیب با این آمار ثبت شده است. تیم چلسی انگلیس با خط حمله گران‌قیمت و پرهزینه‌اش، تا به حال در ۳۰ مسابقه موفق به ثبت ۲۹ گل شده است.

اما ارلینگ هالند تا به اینجا در ۲۶ مسابقه، ۳۰ گل وارد دروازه حریفان تیم خود کرده است. آماری با ۴ مسابقه کمتر و البته یک گل بیشتر، آن هم نسبت به تیمی که بعد از تغییر مالکیت، ستاره‌های فراوانی در تمام خطوط جذب کرده و تا به حال ۳ مربی بالای سر خود دیده است.

این اتفاق در حالی رخ داده که آبی های لندنی در خط حمله ستاره‌هایی مثل رحیم استرلینگ، اوبامیانگ، فلیکس، مودریک و کای هاورتز را در اختیار دارند و در خط هافبک نیز بازیکنان مثل مونت و حکیم زیاش نقش‌آفرینی‌ می‌کنند که هر کدام می‌توانند به عنوان گلزن خود را نشان دهند.

هالند با به ثمر رساندن چهار گل دیگر به رکورد تاریخی و جاودانه ۳۴ گل زده شیرر و اندی کول دست پیدا می‌کند و با البته با ثبت ۵ گل دیگر، به تنهایی رکوردار گلزنی در تاریخ لیگ جزیره خواهد شد.

نکته جالب توجه این است که هالند در دقیقه ۶۹ جای خود را به جولیان آلوارز داد تا چند دقیقه بعد این بازیکن آرژانتینی، از روی نقطه پنالتی، گل چهارم سیتی را به ثمر برساند. به نظر می‌رسد که تنها گواردیولا می‌تواند ترمز گلزنی هالند را آن هم با تعویض بکشد. این چندمین بار در این فصل است که گواردیولا با تعویض هالند مانع از زدن گلهای بیشتر توسط او می شود.

منبع: ورزش۳

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها