|
کدخبر: 292524

ستاره پرسپولیس در آستانه رکوردی تاریخی

مهدی ترابی سومین پاس گل خود در دربی را در این فصل به عیسی آل کثیر داد

فوتبال ستاره پرسپولیس در آستانه رکوردی تاریخی

مهدی ترابی ستاره ملی‌پوش پرسپولیس یکی دو روز قبل از دربی دچار مصدومیت جزئی شده بود ولی با تلاش پزشکان این تیم به بازی رسید. ترابی با وجود این‌که در طول بازی خیلی پرفروغ نبود، ولی باز هم کار خودش را به عنوان یک گل‌ساز به نحو احسن انجام داد و زمینه‌ساز پیروزی بزرگ قرمزها در دربی شد. پاس گل تماشایی ترابی به آل کثیر سومین پاس گل این بازیکن مقابل استقلال در این فصل بود که آماری فوق‌العاده به حساب می‌آید.

اتفاقی که ۵۰ سال قبل توسط ابراهیم آشتیانی رخ داد و حالا بعد از پنج دهه توسط ترابی تکرار شد. شماره ۹ پرسپولیسی‌ها با پاس گلی که به آل‌کثیر در دربی داد، تعداد پاس‌های گلش مقابل استقلال را به عدد ۵ رساند. ترابی تا کنون در دربی‌ها موفق به گل‌زنی نشده ولی ۵ بار پاس گل داده است.

ترابی با پاس گلش در دربی اخیر موفق شد از اسطوره‌های باشگاه استقلال یعنی علی جباری و مجتبی جباری و همچنین فرزاد مجیدی عبور کند و در رده دوم بهترین پاسورهای دربی قرار بگیرد. ترابی با ابراهیم آشتیانی که بهترین پاسور دربی است، فقط یک پاس گل فاصله دارد و می‌تواند در بازی‌های بعدی به این رکورد خاص و ویژه برسد و حتی خودش به تنهایی رکورددار شود.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر