|
کدخبر: 250157

پنالتی زنان اول دربی را بشناسید

اخبار رسیده از اردوی دو تیم استقلال و پرسپولیس حاکی از آن است که یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی برای زدن پنالتی های احتمالی در خلال برگزاری دربی ۹۸ انتخاب‌های نهایی خود را انجام دادند.

فوتبال پنالتی زنان اول دربی را بشناسید

از اردوی استقلال خبر می رسد فرهاد مجیدی با توجه به پنالتی های موفقی که یامگا در طول فصل جاری به ثمر رسانده تصمیم دارد درصورت به دست آمدن ضربه پنالتی در دربی آن را به یامگا بسپارد. البته این بازیکن در دیدار مقابل گل گهر سیرجان یک پنالتی را از دست داد اما خودش در ریباند پنالتی را به گل تبدیل کرد. پنالتی که محسن فروزان دروازه بان گل گهر موفق به مهار آن شد ولی سرانجام استقلال در پایان نیمه اول با برتری یک بر صفر به رختکن رفت.

موثرترین بازیکن استقلال در نیم فصل اول با ۱۰ گل زده و سه پاس گل کاندیدای اول کادر فنی استقلال برای زدن ضربه پنالتی است.

اما در تیم پرسپولیس یحیی گل محمدی تصمیم گرفته این وظیفه را به مهدی ترابی محول کند. مهدی ‌ترابی در فصل جاری سه بار موفق به باز کردن دروازه حریفان پرسپولیس شده است. او ابتدا در دیدار مقابل مس رفسنجان که بازی با نتیجه یک بر یک مساوی شد برای تیمش گل زد. تک گل پرسپولیس در آن دیدار را ترابی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. او در بازی مقابل ذوب‌آهن نیز از روی نقطه پنالتی دومین گل پرسپولیس را زد تا تیمش دو بر صفر برنده شود. اما سومین گل ترابی در جریان بازی مقابل فجرسپاسی به ثمر رسید.

ناگفته نماند؛ ترابی در دیدار مقابل تراکتور در هفته سیزدهم که پرسپولیس با برتری ۲ بر یک برنده شد یک ضربه پنالتی را هم از دست داد اما با این وجود از اردوی پرسپولیس خبر می رسد که مهدی ترابی مأمور اصلی زدن ضربه پنالتی در تیم یحیی گل محمدی در دربی ۹۸ است.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال از ساعت ۱۷:۳۰ روز پنجشنبه ۲۶ اسفندماه در استادیوم آزادی با قضاوت مهدی سیدعلی برگزار می شود.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها