|
کدخبر: 292154

پایان طلاق جنجالی اسطوره فوتبال ایتالیا

درگیری فرانچسکو توتی، ستاره سابق رم، با ایلاری بلاسی همچنان ادامه دارد و این بار دادگاه رای نهایی‌اش در پرونده جدایی آنها را صادر کرد.

فوتبال پایان طلاق جنجالی اسطوره فوتبال ایتالیا

داستان جدایی توتی از همسرش به یکی از موضوعات داغ و جنجالی فوتبال و رسانه‌های ایتالیا در چند ماه اخیر تبدیل شده است.

آنها پس از چندین سال زندگی مشترک به دلیل اتفاقات عجیبی که رخ داد تصمیم به جدایی گرفتند و برای تعیین شرایط حضانت فرزندان، پرداخت هزینه آنها و تقسیم اموال به دادگاه روی آوردند.

دادگاه خانواده شهر رم روز گذشته حکمی را در این باره صادر و اعلام کرد که این حکم در تمام طول مدت جدایی این ستاره سابق رم از همسرش که او هم چهره‌ای شناخته شده است پابرجا خواهد ماند.

وکیل ایلاری پیش از این درخواستی مبنی بر دو برابر کردن پرداختی ماهانه توتی و تبدیل آن به ۲۴ هزار یورو برای تامین هزینه فرزندان ارائه کرده بود اما قاضی دادگاه اعلام کرد که پرداخت ۱۲۵۰۰ یورو در این زمینه کافی است.

هزینه‌های اضافی باید بین این دو نفر به صورت مساوی پرداخت شود و هزینه مدرسه فرزندان این زوج نیز تا ۷۰ درصد برعهده توتی و باقی آن برعهده همسر سابق او خواهد بود.

اما نکته‌ای که برای ایلاری اهمیت زیادی داشت این بود که ویلای معروف این زوج که او پیش از این قفل و کلیدهایش را عوض کرده بود هم بر اساس رای این دادگاه، همچنان در اختیارش خواهد ماند.

حضانت سه فرزند آنها هم به صورت مشترک خواهد بود و تنها ایزابل که کوچکترین فرزند آنهاست و تنها هفت سال سن دارد، به صورت کامل در کنار مادرش می‌ماند اما در طول تعطیلات تابستانی و زمستانی به دیدار پدرش خواهد رفت.

دو فرزند دیگر آنها این اجازه را دارند که هر تصمیمی می‌خواهند در این زمینه بگیرند و خودشان انتخاب کنند که قصد دارند در کنار کدام یکی از والدین‌شان باشند. کریستین توتی در نوامبر سال جاری میلادی ۱۸ ساله خواهد شد و شنل هم ۱۶ ساله است.

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها