|
کدخبر: 292150

ساپینتو در دوراهی سخت قبل از دربی

ترکیب استقلال در فصل جاری کمتر دستخوش تغییر شده است؛ با اینکه ریکاردو ساپینتو به همه بازیکنان تیمش در این فصل بازی داده است، حتی دروازه بان سوم.

فوتبال ساپینتو در دوراهی سخت قبل از دربی

ریکاردو ساپینتو بعد از شناخت ترکیب ایده ال و اصلی تیمش کمتر به آن دست زده است. به خصوص در دور برگشت و جابجایی ها بیشتر به خاطر محرومیت ها و مصدومیت ها بوده است. البته مربی پرتغالی از جمله مربیانی است که اهمیت زیادی به بازیکنان ذخیره خود می دهد و همیشه طی صحبت هایی که با آنها دارد، می گوید زمانی که بازیکن ذخیره به میدان می فرستم تنها به خاطر بازی دادن به او نیست، برای تغییر روند بازی و نتیجه است.

بابایی-تمرین

اما در آستانه دربی ممکن است شاهد یک تغییر در خط حمله تیم استقلال باشیم که البته نمی شود الان به صراحت در مورد آن نظر قطعی داد. امیر ارسلان مطهری که به مهره محبوب ریکاردو ساپینتو در نوک خط حمله تبدیل شده، چند هفته ای است که گل نمی زند. نمایش او در بازی با هوادار هم با همه تلاش هایی که داشت منجر به گل نشد. البته در صحنه ای ضربه سر او به تیرک دروازه حریف برخورد کرد و در برگشت توسط آرش رضاوند تبدیل به گل شد اما کمک داور این گل را مردود اعلام کرد و اعلام داشت، امیر ارسلان مطهری در موقعیت آفساید صاحب توپ شده است. این نمایش ریکاردو ساپینتو را مجاب کرد، در بین دو نیمه او را تعویض و پیمان بابایی را به میدان بفرستد.

مطهری-استقلال

تعویضی که موجب همکاری بهتری میان مهاجم نوک و دو هافبک تهاجمی و هم چنین وینگرها شد و در نهایت استقلال ۶ بار به گل رسید. اگر چه زننده هیچ یک از گل ها پیمان بابایی نبود اما در خیلی از برنامه های تهاجمی استقلال می شد، رد پای این مهاجم را دید. مهاجمی که در بازی های پیشین هم هر زمانی که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد، اثر گذار برای استقلال بازی کرد. به خصوص که این مهاجم کار توپ گیری از مدافعان حریف را به خوبی انجام می دهد.

ریکاردو ساپینتو در بازی دربی به امیر ارسلان مطهری بازی می دهد یا پیمان بابایی؟  به نظر می رسد این تنها ابهام ترکیب استقلال برای دربی است.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها