|
کدخبر: 279198

گربه سیاه پرسپولیس در یک قدمی بازگشت به استقلال

یکی از بازیکنان محبوب هواداران استقلال که این روزها خود را آماده بازگشت به تمرینات کرده کسی نیست جز گلزن این تیم به پرسپولیس.

فوتبال گربه سیاه پرسپولیس در یک قدمی بازگشت به استقلال

امیرارسلان مطهری مهاجم تیم استقلال که در هفته یازدهم لیگ برتر پس از مدت‌ها از ابتدا در ترکیب اصلی این تیم به میدان رفت در دقیقه هشتم همان دیدار با ارسال پاس گل برای محمد محبی پایه گذار تک گل سه امتیازی آبی‌پوشان پیش از تعطیلی مسابقات لیگ برتر برای جام جهانی شد. سه امتیازی که استقلال را به رده دوم رساند تا این تیم با دو امتیاز اختلاف پشت سر پرسپولیس منتظر بازی دربی باشد.

مطهری که حالا به بازیکن مورد اعتماد ساپینتو در خط هجومی استقلال تبدیل شده بود در دیدار سوپرجام نیز از ابتدا در ترکیب اصلی به میدان رفت و علاوه بر درخشش در طول مدت زمان حضورش در این دیدار (مقابل نساجی مازندران) در دقیقه ۵۲ بازی زننده تک گل قهرمانی تیمش بود.

این بازیکن در روزهای تعطیلی تمرینات استقلال به صورت اختصاصی با حضور در مجموعه ورزشی انقلاب کارهای بدنی انجام می‌داد تا از نظر فیزیکی در شرایط مطلوب برای بازگشت به تمرینات استقلال باشد.

اخبار رسیده از باشگاه استقلال حاکی از آن است این بازیکن انگیزه زیادی دارد تا بتواند در بازی بعدی استقلال در هفته دوازدهم مقابل پرسپولیس فرصت دوباره برای گلزنی به رقیب دیرینه استقلال پیدا کند.

امیر ارسلان مطهری تاکنون سه بار مقابل پرسپولیس موفق به گلزنی شده است. او ابتدا در اولین حضورش مقابل پرسپولیس زننده هر دو گل آبی پوشان در تساوی ۲  بر ۲ این تیم مقابل حریف همشهری‌اش بود. مطهری سپس در مسابقه بعدی مقابل پرسپولیس برای سومین بار در همان دقیقه اول مسابقه (در ثانیه ۶۷) دروازه این تیم را باز کرد تا ضمن به ثمر رساندن دومین گل سریع دربی بعد از علی سامره باز هم مقابل این تیم گل زده باشد.

شایان ذکر است؛ ستاره استقلالی‌ها پس از زدن این سه گل به سرعت محبوب هواداران استقلال شد و حالا با اوج‌گیری دوباره متوسط شروع به تمرینات برای بازگشت به میادین است. گفته می شود قرار است تمرینات استقلال در روزهای آینده از سر گرفته شود.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر