|
کدخبر: 291995

فصل برای ستاره سرخپوشان تمام شد!

لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی منچستریونایتد، برای برطرف کردن مصدومیت شدیدش مجبور شد تن به عمل جراحی بدهد.

فوتبال فصل برای ستاره سرخپوشان تمام شد!

مارتینز در جریان دیدار برابر سویا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در ترکیب یونایتد قرار داشت که با مصدومیتی شدید مواجه شد.

پس از انجام آزمایش‌های مختلف مشخص شد که یکی از استخوان‌های پای این بازیکن شکسته و او برای درمان این مصدومیت نیاز به شش تا هشت هفته دوری از میادین دارد و به این ترتیب ادامه فصل را از دست داد.

این مدافع آرژانتینی تابستان گذشته از آژاکس به یونایتد ملحق شد و در طول اولین فصل حضورش در اولدترافورد به یکی از بهترین بازیکنان شیاطین سرخ تبدیل شد و حتی در بین نامزدهای حضور در تیم برتر فصل لیگ برتر هم قرار گرفت.

مارتینز-یونایتد

غیبت او به خوبی برای یونایتد و اریک تن‌هاخ قابل لمس است، خصوصا که رافائل واران به عنوان یکی دیگر از مهره‌های کلیدی خط دفاعی این تیم نیز مصدوم شده و قادر به همراهی تیمش نیست.

مارتینز هفته گذشته با انتشار پستی در اینستاگرام اعلام کرد که هرگز فکر نمی‌کرد این فصل خاص و درخشان به این شکل برایش به پایان برسد و از این که درگیر چنین شرایطی شده است ابراز ناراحتی کرد.

مدیران یونایتد قصد دارند یک مدافع قابل اعتماد دیگر هم برای فصل آینده به خدمت بگیرند تا در صورت تکرار این شرایط و مصدومیت دوباره بازیکنان از این بابت نگرانی نداشته باشند.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها