|
کدخبر: 215153

بمب خبری در منچستر / سولسشر در آستانه اخراج؟

باشگاه منچستریونایتد به خاطر روند ناامیدکننده این تیم در نظر دارد سرمربی نروژی خود را اخراج کند.

ورزش بمب خبری در منچستر / سولسشر در آستانه اخراج؟

روند ناامیدکننده منچستریونایتد در رقابت‌های فصل جاری جایگاه سولسشر در این تیم را متزلزل کرده است. شیاطین سرخ که اخیراً در خانه خود با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب منچسترسیتی شد و پیش از آن نیز در اولدترافورد با نتیجه ۵ بر صفر توسط لیورپول تحقیر شده بود، در حالی مقابل دو رقیب مستقیم خود شکست خورد که  عملکرد خوبی در این دو بازی ارائه نکرد.

نشریه «دیلی‌میل» با انتشار گزارشی مدعی شد؛ اولگنار سولسشر در حالی در خطر اخراج شدن از سمت سرمربیگری منچستریونایتد است که بازیکنان این تیم از وضعیت تیم‌شان راضی نیستند. طبق این گزارش برونو فرناندز هافبک خلاق شیاطین سرخ از نوع مدیریت سولسشر بر تیمش ناامید شده و در سوی دیگر کریستیانو رونالدو که در این تابستان پس از ۱۲ سال به منچستریونایتد بازگشت، از اینکه سطح کیفی این باشگاه اینقدر اُفت کرده، شوکه شده است.

با وجود افزایش فشار و انتقادها به سولسشر ۴۸ ساله، نشریه «گاردین» اما مدعی شده است که سولسشایر اطمینان دارد که در بازی بعدی تیمش که در تاریخ ۲۰ نوامبر (۲۹ آبان) مقابل واتفورد است، روی نیمکت منچستریونایتد خواهد بود.

نشریه «اکسپرس» انگلیس روز گذشته مدعی شده بود؛ خانواده گلیزر مالک باشگاه منچستریونایتد که از سوی هواداران منچستریونایتد بابت وضعیت کنونی این تیم تحت‌فشار هستند، ملاقاتی پنهانی با مائوریسیو پوچتینو داشته‌اند. به نظر می‌رسد گلیزرها این سرمربی آرژانتینی را که در حال حاضر هدایت پاری‌سن‌ژرمن را برعهده دارد و شایعه اخراجش هم مطرح است، به‌عنوان جانشین سولسشر در نظر دارند.

منچستریونایتد در دو فصل اخیر با اولگنار سولسشر پیشرفت‌هایی داشته است، اما نتایج و عملکرد این تیم نشان می‌دهد که هنوز قادر به رقابت با تیم‌هایی همچون چلسی، منچسترسیتی و لیورپول نیست. از براندن راجرز سرمربی فعلی لسترسیتی، زین‌الدین زیدان سرمربی پیشین رئال مادرید، اریک تن‌هاخ سرمربی فعلی آژاکس و رالف رانگنیک سرمربی پیشین لایپزیگ به‌عنوان دیگر گزینه‌های جانشینی این مربی نروژی در منچستریونایتد یاد شده است.

منچستریونایتد در حال حاضر با ۱۷ امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد و با چلسی صدرنشین ۹ امتیاز اختلاف دارد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها