|
کدخبر: 291299

جراحی لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی چیست؟

سبک زندگی جراحی لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی چیست؟

جراحی لیپوماتیک که به آن لیپوپلاستی یا لیپوساکشن نیز می گویند یکی از رایج ترین عمل های زیبایی است که توسط بهترین جراح لیپوماتیک در تهران یعنی خانم دکتر رقیه جلیلی انجام می شود. هدف این عمل، کاهش چربی اضافی، افتادگی پوست و تیرگی با از بین بردن بافت چربی ران ها، شکم، باسن و سایر قسمت های بدن است. بهترین جراحان لیپوماتیک در تهران که خانم دکتر رقیه جلیلی در صدر جراحان تهران در این زمینه قرار دارد با سال ‌ها تجربه و تکنیک ‌های مدرن، می‌ توانند به صورت سفارشی با نیاز های هر فرد این عمل را به بهترین شکل انجام ده.

بیشتر بخوانید : بهترین جراح لیپوماتیک در تهران ، دکتر رقیه جلیلی

، شما با انجام این عمل توسط خانم دکتر رقیه جلیلی، این فرصت را خواهید داشت که بدون انجام جراحی ‌های بزرگ به فرم بدنی دلخواه خود برسید. در مورد هزینه جراحی لیپوماتیک باید توجه داشته باشید که این روش چون یک روش زیبایی به حساب می ‌آید، تحت حمایت هیچ نوع بیمه ‌ای قرار نمی‌گیرد و شما باید شخصا کلیه هزینه‌ های آن را پرداخت نماید. با توجه به حجم چربی که برداشته می‌شود؛ یعنی مدت زمانی که شما در اتاق عمل قرار می‌گیرید، همچنین هزینه ‌های اتاق عمل، بی ‌حسی، پزشک متخصص و... تغییر می‌کند. میزان دستمزد پزشکی که عمل لیپوماتیک را انجام می‌دهد و بسته به تجربه و کارایی او، نیز متفاوت می باشد.

نحوه اجرای عمل لیپوماتیک

انجام عمل لیپوماتیک یک عمل سرپایی و کوتاه ‌مدت است که در این روش به وسیله لوله دستگاهی به ‌نام کانولا که از یک سوراخ کوچک  وارد پوست می‌شود، در نقطه مورد نظر با ایجاد حرکات لرزشی، سلول‌ های چربی بدون روش لیزری و حرارتی خارج شده و به طور کامل در درون محفظه دستگاه جمع می‌شود. به دلیل این که سلول‌ ها تغییر شکل پیدا نکرده ‌اند، می‌توان از سلول ‌ها برای تزریق در نقاط دیگر بدن چنان چه احتیاج به بزرگ شدن داشته باشند، مثل سینه، باسن، گونه‌ ها و سایر اندام های دیگر استفاده کرد.

همچنین در نظر داشته باشید که در روش لیپوماتیک، از فناوری اولتراسونیک استفاده شده. با استفاده از این فناوری، سلول‌ ها شکسته می‌شوند. با بهره‌ گیری از تکنولوژی اولتراسونیک، بافت ‌های چربی داخل بدن را از بین می ‌برد. در حین اجرای این روش، نه عروق و نه سلول‌های چربی آسیب نمی ‌بینند. با بهره‌ گیری از این فناوری، سلول‌های چربی بدون هیچ ‌گونه آسیبی از درون بدن مکیده می‌شوند.

ریکاوری بعد از عمل لیپوماتیک

پس از طی کردن مراحل عمل لیپوماتیک توسط خانم دکتر رقیه جلیلی، حال نوبت ریکاوری بعد از عمل رسیده است. توجه داشته باشید که حس درد، تورم و کبودی در دوران ریکاوری بعد از لیپوماتیک، امری طبیعی و عادی می باشد. در نظر داشته باشید که، این عمل نسبت به سایر عمل‌ ها دوره بهبودی کوتاه ‌تری دارد. با این حال برای ریکاوری کامل، به یک هفته زمان نیاز دارید. با گذشت یک هفته، می ‌توانید به زندگی عادی خود  برگشته و فعالیت‌ های خود را از سر بگیرید. به نکته دقت نمایید که پس از اجرای عمل باید یک روز در بیمارستان بمانید.

بیشتر بخوانید : تفاوت لیپوماتیک با لیپوساکشن چیست؟

جراحی ابدومینوپلاستی چیست

لیپوماتیک۱

جراحی ابدومینوپلاستی به دو روش انجام می‌ شود. توجه نمایید که تفاوت این دو روش در وسعت و گستردگی تغییرات است. در نظر داشته باشید که در برخی از موارد لازم است بیمار به صورت کامل عمل را انجام دهد که به آن ابدومینوپلاستی کامل می گویند اما در مواردی هم به دلیل چاقی کم فقط نیاز به نوع دوم این جراحی یعنی مینی ابدومینوپلاستی می باشد که در ادامه بررسی مختصر و مفید هر دو روش می پردازیم.

  1. ابدومینوپلاستی کامل

در این روش بیمار در حالت بیهوشی کامل قرار می گیرد. برای انجام این روش در دو طرف لگن برش های طولی ایجاد می ‌شود. همچنین اطراف ناف هم برش زده می شود. با کمک این برش ها پوست شکم بالا زده می شود، به شکلی که می توان عضلات طولی شکم را مشاهده کرد. جراح این عضلات را به هم نزدیک کرده و با استفاده از بخیه در جای جدید خود ثابت می کند. در نتیجه ساختار شکم جمع تر شده و ناحیه شکمی فرم بهتری به خود می گیرد.

  1. مینی ابدومینوپلاستی

این عمل برای افرادی که دارای شکم های کوچک تر هستند و بیشتر حجم چربی در ناحیه زیرین شکم تجمع یافته، به کار می ‌رود. دوره نقاهت مینی ابدومینوپلاستی کوتاه ‌تر است و عمل در مدت زمان کمتری انجام می‌ شود.

جراحی زیبایی شکم

ابدومینوپلاستی یکی از روش های جراحی محبوب میان خانم هاست، به خصوص خانم هایی که بعد از زایمان از ظاهر شکم خود ناراضی هستند. پس اگر اگر به دنبال پزشک ابدومینوپلاستی هستید که به تواند نتایج استثنایی به شما ارائه دهد، دکتر رقیه جلیلی بهترین گزینه می باشد. دکتر رقیه جلیلی با داشتن شهرت بالا و همچنین لیست بلند بالایی از بیماران راضی، می تواند نظر شما را برای سپردن عمل ابدومینوپلاستی جلب نماید. ایشان یکی از بهترین پزشکان ابدومینوپلاستی در کشور و به خصوص تهران است. دکتر رقیه جلیلی به دلیل توجه به جزئیات و تمرکزش بر مراقبت و راحتی بیمار در طول کل پروسه درمان، بسیار مناسب می باشد. همچنین با داشتن چندین سال تجربه، او را در جراحی های زیبایی از جمله ابدومینوپلاستی و لیپوساکشن و...، متخصص کرده است، بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که با راهنمایی ایشان بهترین نتایج را دریافت خواهید نمود.

بدون شک، دکتر رقیه جلیلی بهترین جراح لیپوماتیک و جراحی سینه به صورت درمانی و زیبایی در تهران می باشد که به ارائه پیشرفته ترین روش های لیپوماتیک در ایران مشهور است. کلینک خانم دکتر رقیه جلیلی با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی و تکنولوژی های لیپوماتیک نتایج عالی را برای بسیاری از بیماران به دست آورده است. برای اطلاعات بیشتر به سایت www.drjaliliroghieh.com   مراجعه و یا با شماره های   02188032254، 09397377913 تماس حاصل فرمایید

 

 

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها