|
کدخبر: 291040

سرپرست هیات فوتبال تهران انتخاب شد

در پی استعفای حبیب‌الله‌ شیرازی از ریاست هیات فوتبال استان تهران، احمدرضا براتی، نایب رئیس اول این هیات به عنوان سرپرست انتخاب شد.

فوتبال سرپرست هیات فوتبال تهران انتخاب شد

حبیب‌الله شیرازی، رئیس هیات فوتبال استان تهران که بیش از یک دهه عهده‌دار ریاست هیات فوتبال این استان بود، از سمت خود استعفا کرد و مورد پذیرش فدراسیون فوتبال قرار گرفت.

بر همین اساس، احمدرضا براتی، نایب رئیس اول این هیات به عنوان سرپرست هیات فوتبال تهران تا زمان برگزاری انتخابات برگزیده شد.

طهمورث حیدری، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته استان‌ها در این ارتباط گفت: پس از استعفای آقای شیرازی از ریاست هیات فوتبال تهران، آقای براتی به عنوان نایب رئیس اول ایشان و مطابق اساسنامه به عنوان سرپرست هیات فوتبال تهران برگزیده شدند.

وی درباره زمان برگزاری انتخابات گفت: مطابق اساسنامه، انتخابات باید حداکثر تا ۶ ماه آینده برگزار شود. از دوره فعلی مدیریت هیات فوتبال تهران حدود دو سال و نیم گذشته و تا شش ماه آینده انتخابات ریاست برگزار خواهد شد.

رئیس کمیته استان‌ها همچنین اظهار کرد: بنده از زحمات آقای شیرازی تشکر می‌کنم. ایشان زحمات زیادی برای فوتبال تهران کشیده بودند.

در چند هفته گذشته انتقادات بسیاری به عملکرد هیات فوتبال استان تهران و اداره این نهاد به صورت خانوادگی وجود داشت و بسیاری انتظار داشتند که شیرازی با ورود نهادهای ذی‌ربط از هیات فوتبال این استان برکنار شود.

 

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها