|
کدخبر: 290774

بی‌احترامی ستاره بایرن به مربی حریف + عکس

جمال موسیالا، ستاره بایرن مونیخ، حاضر نشد پس از پایان بازی برابر فرایبورگ به مربی این تیم دست بدهد.

فوتبال بی‌احترامی ستاره بایرن به مربی حریف + عکس

بایرن مونیخ شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی آلمان به مصاف فرایبورگ رفت و با نتیجه ۱-۲ برابر این تیم شکست خورد.

این باخت به معنای حذف این تیم از رقابت‌های جام حذفی بود و به این ترتیب توماس توخل اولین ناکامی‌اش به عنوان سرمربی جدید این تیم را خیلی زود پس از حضور روی نیمکت آنها تجربه کرد.

آنها در حالی این بازی را واگذار کردند که همه چیز تا دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده مساوی پیش می‌رفت اما پنالتی اعلام شده به سود فرایبورگ در دقیقه ۹۵ باعث شد که بایرن نتواند به مرحله بعدی صعود کند و برای سومین سال پیاپی در فینال حضور نداشته باشد.

جمال-بایرن

بازیکنان بایرن پس از پایان بازی بسیار عصبانی و ناراحت بودند و این موضوع به خوبی در رفتار موسیالا که در نیمه دوم به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود نیز دیده می‌شد.

کریستین استرایش، سرمربی باتجربه فرایبورگ، برای دلداری دادن به سمت این بازیکن جوان رفت اما او حاضر نشد با مربی حریف دست بدهد و این موضوع توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

هرچند بسیاری معتقد بودند که ناراحتی و خشم این بازیکن قابل درک است اما تعداد زیادی هم باور دارند که چنین رفتاری از سوی این بازیکن جوان پذیرفته شده نیست و بی‌احترامی به مربی باسابقه حریف به حساب می‌آید.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها