|
کدخبر: 289271

نقشه ویژه ساپینتو برای ستاره استقلال

محمدحسین مرادمند که سابقه بازی برای تیم فولاد خوزستان را هم در کارنامه اش دارد بازی این هفته استقلال مقابل فولاد خوزستان را از دست داد.

فوتبال نقشه ویژه ساپینتو برای ستاره استقلال

مرادمند که از ناحیه زانو دچار مصدومیت شده بود در طول هفته های اخیر با بازگشت به تمرینات گروهی توانست تا حتی خودش را به شرایط مطلوب برگرداند اما پس از چند جلسه سبک کار با توپ، مجدداً از ناحیه زانو احساس درد کرد و پس از مراجعه به کادر پزشکی و بررسی های دقیق تر مشخص شد این بازیکن فعلاً قادر به همراهی تیم استقلال نخواهد بود.

نکته جالب توجه این است که استقلال به غیر از مرادمند هیچ بازیکن ذخیره ای برای پست دفاع میانی ندارد. بنابراین در صورت مصدومیت و یا اخراج یکی از دو بازیکن خط دفاعی در پست میانی یعنی عارف غلامی و رافائل سیلوا، قطعاً روزبه چشمی باید در این پست برای استقلال به میدان برود. بازیکنی که پیش از این سابقه حضور در این پست را داشته و در دیدار برگشت مقابل ملوان عملکرد خیلی خوبی هم از خودش نشان داد.

گفته میشود محمدحسین مرادمند به دیدارهای سال آینده در فروردین ماه می رسد و تا آن زمان مشکلش برطرف خواهد شد ولی او برای امروز و فردا برنامه تمرینی اش را از ساپینتو دریافت کرده تا در این مدت با فیزیوتراپی و تمرینات سبک خودش را به شرایط تمرین با توپ برساند.

از اردوی این تیم خبر می رسد در راستای روحیه دادن های سرمربی استقلال به بازیکنانش، ساپینتو از مرادمند هم خواسته خودش را به بازی بعدی لیگ برساند. دیدار هفته بیست و چهارم استقلال در فروردین ماه مقابل ذوب آهن است که روز یازدهم برگزار می شود.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر