|
کدخبر: 288356

اختصاصی گسترش نیوز؛

ترکیب احتمالی استقلال مقابل نساجی / گیتاریست برمی‌گردد؟

استقلال در هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر، مهمان تیم نساجی مازندران است. شاگردان ساپینتو بعد از پنج برد متوالی در لیگ و جام حذفی، در قائمشهر به دنبال ششمین پیروزی متوالی خود هستند.

فوتبال ترکیب احتمالی استقلال مقابل نساجی / گیتاریست برمی‌گردد؟

استقلال در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر، مهمان تیم نساجی است. شاگردان ریکاردو ساپینتو بعد از پنج برد پیاپی در لیگ و جام حذفی، در قائمشهر به دنبال ششمین پیروزی متوالی خود هستند.

مسابقه دو تیم در نیم فصل اول، با نتیجه سه بر یک به پایان رسید. در آن بازی پیمان بابایی خیلی زود آبی ها را پیش انداخت. در ادامه کوین یامگا و محمد محبی گل های بعدی استقلال را به ثمر رساندند. تک گل نساجی را ایوب کلانتری از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حسین حسینی کرد. اخراج جان ملکی و ده نفره شدن نساجی در نیمه نخست، از جمله نکات قابل توجه بازی رفت بود.

استقلال در دیدار قبلی خود در چارچوب رقابت های جام حذفی، با نتیجه دو بر صفر ملوان را شکست داد. ساپینتو برای انتخاب ترکیب اصلی استقلال در قائمشهر با کمی تردید مواجه شده است. رافائل سیلوا در صورت دریافت کارت زرد، بازی با گل گهر را از دست خواهد داد. محمدحسین مرادمند دوران نقاهت خود را سپری کرده و مشکلی برای انجام بازی ندارد.

مرادمند در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند برای آبی‌ها در مسابقه امروز برابر نساجی به میدان برود. این تصمیم ریسک بالایی دارد و همین مسئله برای مربی پرتغالی تبدیل به یک دغدغه شده است. شنیده ها از آن حکایت دارد که ساپینتو قصد دست زدن به ترکیب موفق خط دفاعی خود را ندارد و باز هم شاهد حضور زوج سیلوا-غلامی در ترکیب آبی ها خواهیم بود.

تنها تغییرات احتمالی بازگشت ارسلان مطهری به نوک خط حمله و بازگشت کوین یامگا به دفاع راست خواهد بود.

بنابراین مدافع عنوان قهرمانی با ترکیب زیر مقابل نساجی قرار می گیرد:

حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری.

این دیدار از ساعت ۱۵ و در وزشگاه شهید وطنی قائمشهر آغاز می شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها