|
کدخبر: 288274

این بازیکن پرسپولیس دویدن هم بلد نیست!

اسماعیل حلالی هافبک سابق پرسپولیس از سبک بازی مهاجم این تیم انتقاد کرد.

فوتبال این بازیکن پرسپولیس دویدن هم بلد نیست!

اسماعیل حلالی هافبک اسبق پرسپولیس و تیم ملی در رابطه با برد بزرگ پرسپولیس و شرایط این تیم برای بازی مقابل مسجدسلیمان صحبت می‌کند.

واقعاً فکر می‌کردید که پرسپولیس با بردی پرگل بعد از باخت مقابل هوادار، تیم سپاهان را در اصفهان شکست دهد؟

من در مصاحبه‌های قبل از بازی مقابل سپاهان هم گفته بودم که برخلاف تصورات سپاهان روز سختی را مقابل پرسپولیس خواهد داشت و این سختی برای پرسپولیس کمتر خواهد بود. به نظرم وقتی تیمی می‌خواهد در یک بازی بزرگ پیروز شود باید قوی بازی کند که دقیقاً پرسپولیس این مهم را انجام داد و سپاهان هم مقابل پرسپولیس، باز و هجومی بازی کرد و این امکان و شرایط را برای پرسپولیس به وجود آورد تا از فضاهای به وجود آمده بخوبی استفاده کرده و به پیروزی پرگلی برسد.

در غیاب دیاباته فکر می‌کردید که پرسپولیس به بردی پرگل برسد؟

من شخصاً نوع بازی دیاباته را نمی‌پسندم. به سلایق مربیان دیگر احترام می‌گذارم اما تیم با دیاباته انگار که یک بازیکن کمتر دارد مهاجمی که با کف پا می‌دود و با دویدن با پنجه پا غریبه است. بازیکنی که اصلاً خرید خوبی نبود و خیلی مصدوم می‌شود. مشخصاً چنین بازیکنی خیلی به ما کمک نمی‌کند و روی حضورش نباید حساب کرد.

برخلاف دیاباته مهاجمی مانند عیسی خوب گل زد و عمری هم عالی کار کرد.

دقیقاً همین طور است که می‌گویید. بازیکنان خط حمله پرسپولیس مقابل سپاهان خیلی خوب بازی کردند و نمایشی ارائه دادند که خیال پرسپولیس و هوادارانش را از بابت خط حمله و گلزنی آسوده ساختند. جدا از این دو بازیکنی که گفتید پریرا هم خوب کار کرد و با وجود آنکه کمی سنگین بود نشان داد که سرمربی تیم می‌تواند روی او حساب باز کند و زدن چهار گل هم گواهی بر این مدعاست. خوشبختانه هافبک‌های تیم و وینگرها هم خوب کار کردند و موفق شدند که بازیکنان خط حمله را خیلی خوب تغذیه کرده و به لحاظ کلی در کار طراحی بازیکنان عالی کار کردند و مشکلاتشان را برطرف کردند. از این‌رو هم بود که تیم مرتب در حال حمله بود و چهار گل بسیار خوب را به ثمر رساند. در بازی مقابل سپاهان بازیکنان خیلی خوب توجیه شده بودند و هر بازیکنی بخوبی وظیفه‌اش را انجام داد تا در نهایت تیم پرسپولیس به بردی بزرگ برسد و بازیکنان از روحیه خیلی خوبی برای ادامه لیگ و جام حذفی برخوردار شوند.

پرسپولیس می‌تواند فاصله امتیازی‌اش با سپاهان را جبران کرده و دوباره برای خودش حاشیه امنیت امتیازی با بقیه مدعیان بسازد؟

پرسپولیس به لحاظ بازیکن واقعاً غنی است و در حال حاضر هم به لحاظ روحی بازیکنانش در اوج قرار دارند به همین دلیل من معتقدم اگر بازیکنان پرسپولیس خودشان باشند حتماً قادر خواهند بود که در چند بازی بعدی‌شان هم پیروز شده و با اضافه کردن امتیازات لازم  خود را به صدر رسانده و دوباره حاشیه امنیت خوبی برای خود درست کنند.

در رابطه با بازی مقابل تیم مسجدسلیمان که قطعاً انتحاری و بسته بازی خواهد کرد چه پیش‌بینی دارید؟

اگر تیم‌هایی بسته بازی کنند ما باید راهکار پیدا کنیم. در این بین هم سرعت انتقال توپ بالا و تنوع تاکتیکی در خط حمله می‌تواند پرسپولیس را به موفقیت برساند و به نظرم با شرایطی که تیم دارد باخت مقابل هوادار دیگر تکرار نخواهد شد و پرسپولیس با روحیه بالا و بازی تهاجمی در حضور هوادارانش برنده شده و سه امتیاز را دشت خواهد کرد تا به صدر خیلی نزدیک شده و در انتظار باخت تیم سپاهان بماند.

در خصوص انتخاب مربی تیم ملی و نام گزینه‌های داخلی و خارجی که مطرح شده شما شانس انتخاب را برای چه گزینه‌ای قائل هستید؟

من فکر می‌کنم دوستان سرمربی تیم ملی را انتخاب کردند و بقیه سر کار هستند. دوستان از مربیان برنامه خواسته‌اند که این مسأله کاملاً غلط است. سؤال من از دوستان مسئول این است که مگر کی‌روش نزدیک به ده سال در تیم ملی بود برنامه داد و حالا با فاصله‌ای که باقی مانده مربی جدید می‌خواهد چه‌کار کند از همین رو هم هست که می‌گویم که همه مسائل مطرح شده تبلیغات است چون مسئولان انتخابشان را کرده‌اند و بقیه سر کار هستند.

منبع: ایران ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها