|
کدخبر: 286582

یک پرسپولیسی در آستانه محرومیت

دیدار جنجالی دو تیم فولاد و پرسپولیس در فولاد آرنا چند روزی است به اتمام رسیده اما تبعات و اخبار آن هنوز ادامه دارد.

فوتبال یک پرسپولیسی در آستانه محرومیت

جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای رسیدگی به تخلفات دیدار فولاد و پرسپولیس، از ساعت ۱۵ یکشنبه گذشته آغاز شد.

سعید فتاحی قائم مقام، محمد علوی سرپرست و عارف‌نیا معاون حقوقی باشگاه فولاد جزء نفراتی بودند که در این جلسه شرکت کردند. در شرایطی که رضا درویش مدیرعامل و افشین پیروانی مدیر پرسپولیس هم به جلسه کمیته انضباطی دعوت شده‌اند، با وجود گذشت حدود ۳۰ دقیقه از شروع جلسه، وارد ساختمان شدند.

ماجرا به بازی جنجالی دو تیم برمی‌گشت. دیدار  تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس که با پیروزی میزبان به پایان رسید؛ جنجال‌ها و درگیری‌های زیادی داشت. اتفاقات و حاشیه‌هایی که در نهایت منجر به اخراج جواد نکونام از روی نیمکت تیم فولاد شد.

از قرار معلوم داوود رفعتی ناظر این بازی گزارش‌ مبسوط خود درباره اتفاقات این مسابقه را  به کمیته مسابقات سازمان لیگ ارسال و این گزارش‌ها به کمیته انضباطی نیز ارسال شده است. نمایندگان دو تیم در جلسه کمیته انضباطی دفاعیات خود را انجام داده اند. پرسپولیسی ها معتقد بوده‌اند داور مسابقه ضعیف عمل کرده و ناظر بازی هم نتوانسته است شرایط را برای یک دیدار فوتبالی مهیا کند. از آن طرف نمایندگان باشگاه فولاد خوزستان نیز به دفاع از شرایط میزبانی خود پرداختند.

جالب آن که وکیل باشگاه پرسپولیس در مورد جلسه کمیته انضباطی در خصوص دیدار فولاد و پرسپولیس، اظهار داشت: همانگونه که افشین پیروانی گفت، او و مسئولان باشگاه فولاد صرفا درمورد برخی گفت‌وگوها به کمیته انضباطی آمده بودند. ما در مورد گزارش داور و ناظر بازی توضیحاتی دادیم. جلسه، بحث انضباطی خاصی نداشت و بیشتر دوستانه بود و مسائل فوتبالی در آن مطرح شد. آنها به زودی هم رای خود را صادر می‌کنند.

وی در مورد ادعای معاون حقوقی باشگاه فولاد مبنی بر صحبت کردن یحیی گل محمدی و جواد نکونام با یکدیگر، گفت: تمام مسائل بین پرسپولیس و فولاد حل شده و بحث انضباطی، شکایت و ... علیه هم نداریم.

همچنین نماینده حقوقی باشگاه فولاد خوزستان گفت: یحیی گل‌محمدی و جواد نکونام با یکدیگر صحبت‌هایی را داشتند و امیدوارم که کار به جایی نرسد که ما بخواهیم از سرمربی پرسپولیس شکایت کنیم.

البته شنیده‌ها حکایت از آن دارد محرومیت در انتظار خاطیان بازی اهواز می شود و یک فولادی و یک پرسپولیسی را شامل خواهد شد!

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها