|
کدخبر: 284798

رونمایی ساپینتو از اسلحه پنهان استقلال

مهدی قایدی پس از مدت ها حضور در ترکیب تیم استقلال بار دیگر برای این تیم اثرگذار ظاهر شد اما نظر سرمربی اش درباره او جالب توجه بود.

فوتبال رونمایی ساپینتو از اسلحه پنهان استقلال

حضور مهدی قایدی در دیدار استقلال مقابل تراکتور در چارچوب دیدار جام حذفی برخلاف بازی هفته پانزدهم از ابتدا و در ترکیب اصلی نبود. قایدی در بازی تیمش مقابل تراکتور (در هفته پانزدهم لیگ برتر) در دقیقه ۷۲ جای خود را به آرمان رمضانی داد و از زمین بیرون رفت. این در حالی بود که قائدی تا پیش از آن هیچ تاثیری در جبران نتیجه ۲ بر صفر تبریز به سود تراکتور نداشت.

این بازیکن در بازی پنجشنبه هفته پیش مقابل تراکتور (در چارچوب جام حذفی) از ترکیب اصلی بیرون رفت و بابایی از ابتدا در ترکیب حضور داشت تا قایدی به عنوان بازیکن جانشین به میدان برود. او توانست با حضور چند باره در محوطه جریمه تیم تبریزی دو پنالتی برای استقلال به ارمغان بیاورد.

با مرور دوباره صحبت های سرمربی استقلال در پایان این مسابقه که گفت: «قایدی لازم است به ما کمک کند اما مثل امروز. او استعداد خیلی زیادی دارد و به او صد درصد مثل تیمم اطمینان دارم. این بازیکنان کلیدی و با استعداد باید بیشتر در بازی‌ها ظاهر شوند و گاهی اوقات از اول بازی می‌کنند و بعضی وقت‌ها با تعویض تغییر ایجاد می‌کنند».

قایدی-تراکتور

ساپینتو در ادامه با تأکید بر ویژگی های بازی قایدی گفت: او کسی نیست که نود دقیقه برود جلو و برگردد. این موضوع بازی او را از بین می‌برد. او روی ظرفیتش کار می‌کند و امروز هم به تیم کمک کرد و امیدوارم اینگونه ادامه دهد (این بخشی از صحبتهای سرمربی استقلال بود که در رسانه رسمی باشگاه منتشر شد).

قایدی در هر سه بازی پایانی استقلال در نیم فصل اول (صنعت نفت، مس رفسنجان و تراکتور) در ترکیب اصلی استقلال به میدان رفته بود اما مشخصا در دور برگشت شرایط برایش متفاوت خواهد بود و به وضوح می‌توان دریافت که ستاره ۲۵ ساله بوشهری استقلال از این به بعد، خیلی کمتر در ترکیب فیکس استقلال به میدان خواهد رفت تا به عنوان اسلحه پنهان در نیمه دوم دیدارهای پیش رو به ترکیب اضافه شود.

قایدی در نیم فصل اول لیگ برتر در ۹ بازی از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان رفت و در پنج دیدار از بیرون به جمع هم‌تیمی‌هایش اضافه شد تا جمعاً ۸۲۵ دقیقه برای استقلال به میدان رفته باشد. اما این بازیکن تنها در بازی هفته دوم با ملوان و دیدار مقابل تراکتور در جام حذفی اثرگذار ظاهر شد. گرچه او در مسابقه هفته ششم مقابل نساجی هم یک پاس گل برای محبی ارسال کرد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر