|
کدخبر: 283907

قول شیرین ستاره پرسپولیس به هواداران

مرتضی پورعلی گنجی پس از پیروزی پر گل مقابل نساجی اظهار داشت: بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم و مهم ۳ امتیاز بازی بود که به دست آوردیم.

فوتبال قول شیرین ستاره پرسپولیس به هواداران

وی در خصوص قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل عنوان کرد: ما مشکلاتی را در نیم فصل داشتیم که یکی از آن ها نبودن هواداران بود، ما دوست داشتیم هواداران بودند و بردهایمان را با هواداران تقسیم می کردیم. با همه این مشکلاتی که بود شکر خدا توانستیم قهرمان نیم فصل شویم. امیدوارم همین روند پرسپولیس ادامه داشته باشد و بتوانیم قهران لیگ شویم.

مدافع تیم پرسپولیس در خصوص اتفاقات آخر بازی گفت: یک سری حرف ها در زمین رد و بدل شد که واقعا نمی‌دانم چه حرفایی رد و بدل شد که مهدی را آن طور بهم ریخت. مهدی پسر آرامی است و خدا می‌داند چه حرف هایی رد و بدل شده است که این اتفاق رخ داد.

پورعلی گنجی در خصوص رفتنش از پرسپولیس و حواشی که ایجاد شده بود گفت: فکر می‌کنم اتفاق بدی بود که درباره من رخ داد و برداشت بدی را از صحبت های من شد. من گفتم اگر هواداران نباشند هیچ انگیزه ای برای بازیکنان وجود ندارد. از همین جا اعلام می کنم که ما بازیکن پرسپولیس هستیم و سعی می کنیم روند پرسپولیس به همین شکل باقی بماند. تمام هدفم این بود که هواداران حضور داشته باشند و بتوانیم در کنار هواداران باشیم و موفق شویم و تا پایان فصل در پرسپولیس خواهم ماند.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها