|
کدخبر: 249255

۳ گزینه جذاب نقل و انتقالات در راه پرسپولیس

مدیران باشگاه پرسپولیس در هفته‌های اخیر تلاش زیادی کردند تا با مهدی ترابی برای تمدید قرارداد به توافق برسند، اما طلبی که این بازیکن از فصل‌های قبل دارد باعث شد ماجرا به تعویق بیفتد. حتی شماره ۹ قرمزها که ارزشمندترین بازیکن این تیم هم به‌شمار می‌رود و در لیگ برتر تا اینجای کار بیشترین پاس‌گل را داده در یک مصاحبه مدیران باشگاه را تهدید کرد و گفت: «هیچ قدم رو به جلویی ندیده‌ایم و امیدوارم مشکلات حل شود.

فوتبال ۳ گزینه جذاب نقل و انتقالات در راه پرسپولیس

قرارداد هفت بازیکن ما تمام شده است. اگر برادری‌شان را ثابت نکنند، بازیکنان آن‌طور که می‌خواهند قراردادشان تمدید نمی‌شود. با من مذاکره‌ای نشده است. فقط گفته‌اند نامه زده شده ولی من نامه‌ای ندیدم.» پیگیری‌ها اما نشان می‌دهد رایزنی‌های مثبتی از جانب باشگاه با ترابی انجام شده تا قراردادش تمدید شود و احتمالا به‌زودی این اتفاق رخ خواهد داد.

از سوی دیگر طی روزهای گذشته، اخباری درباره احتمال حضور سه مدافع ملی‌پوش در پرسپولیس برای فصل آینده منتشر شده که هرچند تکذیب نشده است، اما به این سادگی‌ها هم قرار نیست قرمزها بتوانند این بازیکنان را جذب کنند. مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع شنزن چین که به‌خاطر مصدومیت مدت‌ها دور از میادین بود و در‌حال آماده شدن است اخیرا در تمرینات پرسپولیس شرکت کرد تا شائبه حضورش در این تیم تقویت شود. با این حال این مدافع که تا قبل از مصدومیت بازیکن اصلی تیم‌ملی بود، یک‌فصل دیگر با تیم چینی قرارداد دارد و باید قراردادش را فسخ کند تا بتواند پیراهن قرمزی که در این هفته‌ها به تن کرده را به‌طور رسمی برای فصل بعد بپوشد. گفته می‌شود هم وی و هم تیم چینی برای قطع همکاری بی‌میل نیستند، اما بحث مالی وسط است و باید دید درنهایت چه اتفاقی رخ می‌دهد.

شجاع خلیل‌زاده و حسین کنعانی‌زادگان هم که زوج خط دفاع قرمزها بودند و بعد به قطر رفتند گزینه بازگشت به‌شمار می‌روند. ابتدا صحبت از عدم‌تمایل الریان به تمدید قرارداد خلیل‌زاده به میان آمد و دیروز هم عنوان شد که کنعانی با تغییر بیوی اینستاگرامش، پالس برای جدایی از الاهلی و بازگشت به پرسپولیس فرستاده است، اما هر دو مدافع یک فصل دیگر با تیم‌های قطری خود قرارداد دارند و به این سادگی نمی‌توانند به پرسپولیس برگردند مگر اینکه مانند رضاییان راهی برای فسخ توافقی پیدا کنند. اگرچه حداقل درباره کنعانی گفته می‌شود که مربیان الاهلی قصد از دست دادنش را ندارند، اما درباره خلیل‌زاده ممکن است کار به جدایی توافقی بکشد.

منبع: فرهیختگان

ارسال نظر